Filtrul sport te ajuta la nimic. Poate sa strici mai repede turbina, si chiar motorul.
Admisia din inox si cu evacuarea, o sa iti dea ceva putere, si mai ales raspuns la accelerare.
Iar softul... Depinde unde il faci. Daca te duci la unul care se duce in casa, baga Facebook in bara si copiaza alt soft OEM/modificat pe genunchi, e posibil sa prinzi doar vreo 10-20cp, dar cu un consum razna, si fum ca la prosti. O softare 'meseriasa' se face cu stand dinamometric, si nu costa doar 100 de euro.
Parerea mea ar fi sa pui pe lista hibridizarea turbinei (sau inlocuirea), precum si instalarea unui intercooler mai mare, intr-o zona rece. Asta daca vrei o configuratie sigura de 200cp, nu o pisica trasa de coada, care sa te lase in drum mereu.
Evacuarea si admisia le-as face mai mult pentru sunet, insa țelul meu este sa scot 0-100 hm/h in 7-8 secunde cu o investitie cat mai mica. Crezi ca se poate dintr-un soft care sa-mi duca masina la 170hp, sa scot 7-8sec pana la 100?
Cred ca e cel putin o mare idiotenie, sa ceri 0-100 rapid, dintr-un diesel cu ambreaj simplu, de acum 20 de ani.
Revino-ti.
Puterea din diesel o scoti in mers, nu la plecari. De la 60 in sus se dezvolta puterea dieselului, pana acolo te plictisesti, si te fac vreo 3 taximetristi cu 0.9 TCe.
Turbina aia te limiteaza undeva la 150-160CP, daca vrei mai mult, trebuie sa schimbi si turbina.
Acele modificari nu te ajuta cu mult cat timp ramai cu turbina standard.
Si cateva preturi informative pentru ceea ce te intereseaza.
Filtru aer sport, 50-70€
Admisie inox 400€
Evacuare 200-300€
Soft 200-300€