Atat timp cat respecti marirea poti pune ce fel de cauciuc vrei.
runflat urile, fiind foarte dure fac masina mai stabila dar foarte incomfortabila
Normal, poti pune cauciucuri de care doresti, dar daca pui normale si fara roata de rezerva, ramai in pana, trebuie sa stai acolo in drum, pana vine cineva sa te ajute, chiar si asa dureaza mai mult decat daca ai avea RFT sau roata de rezerva.
Ala ce vine sa te ajute, trebuie sa ia roata ta, sa o duca sa o repare, apoi iar drum inapoi sa o puna, de abia dupa poti pleca.
Poti pune cauciucuri RFT pe orice masina, mai ales daca esti femeie, ce poate o femeie sa faca chiar de ar avea roata de rezerva? Nu face nimic, sta in drum, poate poate se opreste careva sa o ajute sa schimbe roata.
Asa daca are RFT, sensorii arata, poate circula fara probleme si suta de km pana ajunge la un service de cauciucuri sa repare.
Pina nu stiu acu vreme, nu prea se puteau repara cauciucurile astea RFT, dar acum se repara ca si cele obisnuite, fara probleme.
Singura chestie, la RFT trebuie sa ai si sensori, pentru ca de ai pana, nu stii, nu se vede nimic la roata ca ar fi pana, asa ca tu mergi inainte, pana cauciucu ala se duce, se strica de tot.
Cam asta este diferenta, trebuie pusi si sensori la roti, la masinile care nu au, in cazul in care pui RFT.
Daca masina vine asa din fabrica, are deja sensori, apoi tu poti folosi si cauciucuri normale, fara nici o problema, is doar niste roti, e o janta pe care se poate pune orice cauciuc.
Asa luat la chestii tehnice, un RFT este mai sigur in curbe, dar tu ca utilizator al unei masini, nu prea faci diferenta asta, poate cine stie ce expert sa fii.
Asta este singurul avantaj ce tine de stabilitate, in curbe astea RFT e mai stabil dect un cauciuc normal, pentru ca are peretii laterali mai grosi, mult mai grosi, si cand iei curbe strinse cauciucu ramane pe pozitia sa, nu se deplaseaza ca cel normal. Dar cum tu nu sesizezi mare lucru, nu-i nimic sa zici wow.
De exemplu BMW seria 3 incepind cu 2012 de cand spui si tu ca ai masina, asa vin toate din fabrica cu RFT, se cauta sa se faca masina cit mai usoara, sa se elimine si sute de grame sau kg in plus, apoi si pentru confort si siguranta, ca poti merge inainte pana la un service, daca ai avea probleme, nu stai sa te muncesti tu in mijlocul drumului.
Si eu am la fel, asa a venit masina din fabrica, acu recent, nici cateva luni am schimbat cauciurile si ma gindeam sa pun de astea normale, nu de pret, de regula nu-s mai scumpe, sau daca is, e cu putin, dar voiam, sau ma gindii la confort.
Mie imi place confortu, asa ca daca cauciucu este mai subire, lanseaza mai bine pe aer comparativ cu asta RFT care este sau are peretii f grosi.
Dar am analizat multe branduri, am citit la fiecare si RFT si normal caracteristici si se pare ca is la fel de confortabile.
Asa ca am zis sa merg la fel, daca e sa raman in pana, stau sa sun pe care cunosc, daca are ala timp sa vina dupa mine.
Asa am pus Bridgestone astia au cele mai bune RFT de pe piata, is ceva acu nou aparute, Drive guard Plus, astea is cele mai bune RTF caucicuri de pe piata la ora asta.
Daca nu esti lamurit, sau nu crezi, cand mergi sa pui cauciucuri poti intreba pe aia care le vind si le instaleaza, ori poti intreba si fara sa schimbi tu, opresti la un service de asta si intrebi, o sa primesti raspuns ce am spus si eu, adica ca poti pune orice doresti, bani sa ai
Whipperx1 întreabă: