| Bsy95Mhl a întrebat:

Salut dau funda
Am un Opel astra h 1.6 benzină și de curând am schimbat un termostat pe ea mi s-a pus un termostat de 105 grade și am mers așa cu ea cam 3 săptămâni, și după a început problema, dacă circul cu ea 3 zile deja îmi face presiune în vasul de răcire, mulți spun ca e chiuloasa garnitura ca nu face așa tot timpul mașina, ce-i drept în vas am niște urme pe vas dar nu am ulei în vas nici în motor nu am antigel, fum alb nu scoate mașina merge normal dar dacă se încălzește foarte tare apar problema, dar dacă e garnitura de chiuloasa chiuloasa trebuie rectificată? Sau numa garnitura schimbată

4 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Trebuie si rectificata. Sau cel putin verificata prin diferite mijloace (sticla, linie/dreptar tehnic, etc).
Daca ai noroc e doar garnitura arsa, poate si prezoanele lungite (schimba-le in orice caz). Daca nu ai noroc, e dusa planeitatea blocului sau exista chiar fisuri pe undeva.

| Bsy95Mhl explică (pentru NoTurbinaNoGood):

După cum ți-am spus mă gândesc eu, ca dacă era fisurată chiuloasa sau altceva mai grav cat se încălzea un pic motorul făcea pe loc dar mie nu îmi face numa o dată la 2 săptămâni exemplu

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru Bsy95Mhl):

Poti cumpara un test de gaze, sa te convingi.
Am un prieten cu 1.9 CDTI care de un an nu vrea sa creada ca ii sufla pe la chiulasa, ii face din cand in cand spuma si ii arunca afara antigelul, el crede ca e contaminata instalatia... De un an o tot spala, si la fel face laughing
Si face dupa ce merge sportiv cu ea, deci clar e vorba de scapari de compresie in antigel.

| GligoresiLaruca a răspuns:

Nu te mai agita fa un test de gaze de 80 de lei la un service si iti spune in 3 minute daca ai gaze de ardere in vas.