Pai cand pistonul merge i jos in faza de admisie, nu aspira doar amestecul carburant aer+benzina, mai trage si ulei pe la simeringuri, ulei ce ajunge in capul pistonului arzandu-l in momentul exploziei este si normal sa ai fum mult!
Sunt 2 sau 3 variante:Ulei prost(am patit la fel cu un scuter chinezesc si cu o Dacie), semeringuri supape sau nu sunt bine pusi segmentii.
Pai daca nu erau pusi bine scapa compresie nu mai avea motoru putere si nu pornea asa usor
Repsol 10w40
Iti recomand sa incerci 10W50 pentru vara, 5W40 pentru iarna, 100% sintetic, de la Motul, Castrol si in niciun caz uleiuri minerale sau semisintetice! Simeringurile la supape le-ai schimbat? Daca nu le-ai schimbat, schimba-le, dar mai poate fi inca o cauza, alinierea segmantilor pe piston!
Simeringurile nu le.am schimbat ( daca le schimb schimb si supapele) si la segmenti nu cred ca e. I-am dat toba jos si cand e la ralanti da cateva rateuri pe toba si scoate putin fum(in momentul cand da rateuri) dar daca al turez putin mai tare sau chiar la blana nu mai scoate gram de fum
Nu este nevoie, doar simeringurile! Rateurile vin de la supapa de evacuare ce nu inchide foarte bine, curata-i si scaunele supapelor si supapele cu un smirghel mai fin pana dispare calamina depusa pe ele!
Mai ramane sa vad de ce imi scoate fum mult. Ca motorul l-am segmentat in vara. Mai ma uit odata la segmenti in primavara sa vad in ce stare sunt si totodata sa schimb si supapele si simiringurile
Am inteles acum cum sta toata treaba. Va multumesc
Pentru putin Florin!
Pai cand pistonul merge i jos in faza de admisie, nu aspira doar amestecul carburant aer+benzina, mai trage si ulei pe la simeringuri, ulei ce ajunge in capul pistonului arzandu-l in momentul exploziei este si normal sa ai fum mult!