Decît sa o strici mai bine du o la reparat in service si vad ei cauza.
Mergi naibii la mecanic, nu te mai uita ca gaina la sandale.
Vectra C am si eu, si habar n-am ce tamburus ai vazut tu la etriere. Sunt etriere clasice, cu cate un piston si doua ghidaje. Pot ramane blocate din multe cauze, cel mai frecvent din cauza oxidului (de la lichid vechi si revizii lipsa) si a racordurilor flexibile (furtunase).
Mergand cu roata infranata, decalesti discul si topesti vaselina din rulmenti, deci in 2-3 luni va trebui sa schimbi si rulmentul, care nu e deloc ieftin.
Nu mai zic de riscul de incendiu, pentru ca in 2-3 km deja se fac cateva sute de grade in disc, care se transfera la fuzeta, unde exista capatul de planetara cu vaselina in el, cauciuc, carenajul este de plastic, etc. Un incendiu care are ca sursa vaselina incinsa este aproape imposibil de oprit.
? mersi, ma duc sa îl schimb