Cutia automata are mai multe piese in mișcare, care "fura" putin din eficienta. Apoi e convertizorul de cuplu, care mai taie si el puțin. La cutiile mai noi s-a mai schimbat un pic situația. Apoi e numarul de trepte, primele modele aveau 3 trepte, apoi 4, evident o cutie in 5-6 trepte era mai eficienta. S-a rezolvat si asta insa, acum se fac cutii cu 7-8 trepte.
In privința simțitului, totul este relativ. Eu unul nu ma uit la juma' de litru la suta de km.
In primul rand e mai grea si automata nu tine masina subturata ca sa mearga la consum. Cutiile moderne insa sunt foarte economicee
- cutia automata consuma mai mult decât cea manuala? - cutia NU consuma
- Se simte diferența de consum? - nu înțeleg întebarea
De ce o mașină cu cutie automată înregistrează un consum mai mare față de un cu cutie manuală? (răspund la o înttebare nepusă. 1. Probabil urechea și talentul uman fac [ca] momentul schimbării treptei de viteză să de facă optim fără a tura mașina suplimentar 2. Etajarea în trepte a unei cutii automate de 4-5 nivele e mai abrupta decât una manuală de 6 trepte si de aici consumul)
Masinile cu transmisie automata are consum mai mic decat cele cu transmisie manuala.Asta asa pentru cultura ta generala. Dintotdeauna a fost asa.La cele mai vechi ori era consumul mai mic la cele automate ori la fel cu cele manuale, dar niciodata nu va fi mai ridicat.
Acum cu noile transmisii aparute consumul sa redus si mai mult la astea automate, unde pui ca astea automate bate orice cutie manuala si la consum si la demraj si la ORICE.
Nu stiu de unde aveti voi ideile astea fata de consum, cine vi le-a bagat in cap, doar voi singuri stiti.Vad pe aici ca nimeni na spus care este de fapt adevarul, dar stii de ce? Pt ca nimeni nici macar na cautat la fabricant consumul unei masini sa vada adevarul.Atunci de unde ideile astea ca masinile cu trans automata consuma mai mult? De la radio sant bineinteles.
Nu zic sa ma crezi pe mine, mergi la fabricant, cauta pe sitele unui fabricant si vezi consumul masinilor.Vad ca unia rad de exprimarea ta,dar de fapt ei sunt pe dinafara, nu au stiut ce sa raspnda, asa ca sau luat de felul cum scrii, de felul cum te exprimi, de parca tu intrebai de gramatica limbii nu de masini ca sa vezi cam ce pot unia sa scoata din ei.
Deci retine bine, masinile cu trans auto au un consum mai mic decat cele cu transm manuala. Diferenta de consum este destul de mamricica in prezent.In trecut nu era asa de mare diferenta, de cele mai multe ori era egala, dar acum deja automata este mult mai economica, nu mai vorbim de comoda.
Deci retine numa ce este adevrat, lasa radio sant sa rada ca rad a paguba
In primul rand ca este cu 100 kg mai grea decat o cutie normala deci creste greutratea masinii si automat consumul. Pe langa asta, cutiile automate cu convertizor de cuplu folosesc forta hidraulica a uleiului pentru a transforma cuplul arborelui motor in cuplul necesar rotilor motoare (printr-un ansamblu de convertizoare). In lantul asta apar pierderi care se resfrang in consum. La cutiile automate cu dublu ambreiaj aest neajuns nu mai exista si deci consumul va fi foarte putin crescut doar prin prisma greutatii mai mari a masinii.
Nu consuma mai mult; dar are consumul mai mare. ITI POTI REVIZUI PROPRIA-TI INTREBARE?
Nu înțeleg la ce te referi
Cauta sa intelegi principiul de transmitere a roatiei mororului, inspre roti si vei intelege care sunt plusrile si minusurile unei cutii automate (hidrodinamice).
Maestre: mai studiaza; mai studiaza, ca sa nu te faci de cacao!
O cutie automata de ultima generatie nu mai consuma mult fata de cutiile vechi de 10-15 ani.
anonim_4396 întreabă: