Poate ai atins partea de sticla cu mana cand l-ai montat, trebuie sa folosesti o manusa noua de 1 leu.
Nu are treaba cu siguranta sau scurtcircuit cum abereaza cine a raspuns mai devreme.
Partea dreapta in general e partea cu gropi.Se duc in general primele pe dreapta.
Ai undeva un consum mare sau un scurt care arde instant becul, trebuie dusa masina in service sa o vada un electrician auto, trebuie masurata piesă cu piesa cu aparatul de masura ca sa vada cauza, poate trebuiesc schimbate piese. De exemplu in aparate cand se arde o rezistenta sau un condensator este umflat devalorizat creste tensiunea si ori se ard sigurantele ori se arde altceva deoarece apare un consum mare care poune in pericol alte piese le arde.
Ori e pur ghinion, ori ai probleme pe la contacte. Curata cel putin mufa farului, ideal ar fi sa mergi putin si pe instalatie, pe traseul de alimentare a becului respectiv. Daca ai undeva contacte imperfecte (oxidate sau arse), asa se intampla.
Ca marca de becuri, incearca Philips si Hella, sunt ceva mai rezistente in timp. Dar nu lua versiuni cu luminozitate peste normal, ca de alea se stie ca se ard mai repede, fiind facute sa stea la temperaturi mai mari.