In primul rand, reglezi la optim unghiul de aprindere.
Si o masina consuma mult, daca circula in viteza 1 sau 2 (de exemplu in oras). Daca circuli in treapta de viteza superioara, atunci consumul va fi mai mic la 100km.
Circula mai bine cu bicicleta sau trotineta electrica si nu te costa atat benzina!
"2 litri de benzina în 10 15 km maxim"
wow, rezultă o medie la sută de vreo 15-20!
Ori o pierzi, ori reglajele sunt vraiște ori n-ai calculat bine. Mai fă un drum "întins" (măcar 25 km) cu rezervorul "ras" apoi completezi și calculezi
Unde ai văzut tu scuter cu om pe el care să aibă împreună o formă aerodinamică perfectă, așa cum are o mașină?
Cred că nu ai calculat bine. Sau o pierzi pe la vreun furtun sau nu este reglat bine. E foarte simplu de calculat, făcut plinul, mergi 50km și faci iar plinul. Cu siguranță este de natura mecanică, mergi cu el la un mecanic
Am băgat în el fix 2 litri. Și c-am atât m-a ținut! Poate contează și faptul ca e în 2t.
Sigur nu este reglat cum trebuie, sau pierde pe undeva. Amestecul este prea bogat, mergi cu el lla mecanic
Nu poți compara mașina cu scuterul, mașina are mai multe pistoane, majoritatea sunt in 4 timpi, etajarea cutiei etc. Ori ai ceva defect la el ori nu ai calculat bine.
Nu conteaza neaparat marimea motorului, ci regimul de lucru al cestuia; adica turatie mai mica consum mai mic, iar turatie mai mare consum mai mare.
In cazul tau, scuterul nu are reglajul amestecului optim, este mult prea bogat in benzina fata de aer.
Și dacă mai reduc din benzina și ii dau mai mult aer ar fi mai bine? Sau cam ce reglaje sa fac?
Da, ar fi mult mai ok, dacă vezi că nu se turează bine și dă să moară, îi dai mai multă benzină. Faci relgajul din aproape în aproape.