N-are legatura cu injectoarele.
Daca are 1000rpm cand scoate fum albastru este in regenerare, consuma mai mult, iti contamineaza uleiul cu motorina o sa creasca nivelul.
DPF-ul este obosit punct.
Iarta-l pe turbina.
Pana acum cativa ani avea la poza de profil o Dacia 1300.atat a putut.
Si zicea ca mai da cu chit in spatele blocului la cate o ruginitura a unui prieten.
a si era sa uit.
A luat teapa odata cu un Vw din 92 cu 1.000.000 de km reali dar in bord cu 160.000.
De atunci are boala pe vw.
Inteligentul care ti-a anulat EGR-ul desi masina ta are DPF activ, merita un rand de aplauze si un post la asezat borduri printr-o comuna ceva. Mecanic nu poate fi, nu-l tine hardware-ul.
Te sfatuiesc sa speli DPF-ul si sa mergi naibii la un softist decent, cu un EGR nou, sa-ti readuci masina in parametri. Daca mai mergi mult in regenerare continua, motorul va ramane fara cuzineti, turbina, catalizator si DPF.
Daca ai vedea ce legislatie urmeaza sa se implementeze in Romania in materie de emisii, probabil ai si vinde mocanita aia.
In prezent la Euro 4 si 5 avem limita de 1, 50 opacitate, in timp ce norma europeana este 0, 50 la euro 4 si parca 0, 05 la euro 5. Legea romaneasca este provizorie, de aia se trece de RAR cu DPF off si chiar CAT off. Cand vom fi la nivel cu UE-ul, un sfert din parcul auto romanesc va ramane fara certificat de inmatriculare. Iar asta se va intampla foarte repede, ca la restrictii suntem foarte ascultatori. Anul asta este electoral, nu se va implementa, dar in 2025 probabil se va adeveri ce scriu acum.