Fum albastrui, miros puternic de incins/incendiu si motorina in ulei, e semn clar de regenerare automata DPF.
Daca se intampla des, inseamna ca DPF-ul (filtrul de particule) este infundat/irecuperabil.
Remedierea se poate face in 3 variante:
1. Spalare profesionala (daca e in stare proasta nu se mai poate recupera)
2. Inlocuire DPF cu unul nou sau cu unul din dezmembrari (legal)
A crescut nivelul la ulei? Asa si uleiul ala de unde anume provine? Nu are cum,deci mai mult ca sigur intra apa in ulei,sau mootorina,altfel cum sa creasca nivelul,eu nu prea vad.
Referitor la fum,masina nu trebuie sa scoata nimic,nici un fel de ce spui tu sau mecanicu lu peste regenerare e tare de tot chestia asta.
Daca ala e mecanic eu is popa
De unde stiu aia ca e turbina schimbata? Poate se vede ca sa umblat la ea,de schimbat nu au ei de unde sa stie ca a fost schimbata.
Fumul ca fum,dar cum de creste nivelul la ulei? Ulei in motor nu are de unde veni din alta parte,nu are cum,deci mai mult ca sigur intra apa,sau motorina.
Fum scoate probabil de la ulei,care iese pe la turbina si acolo il arde si ar iesi acel fum.
Daca intra apa in motor,sau motorina, uleiul se subtiaza, deci ar putea scapa pe la turbina, mai ales daca aia zic ca sa umblat acolo.
Ca sa vezi daca intra apa, verifica nivelul apei, ala ar trebuie sa scada cumva.De verificat motorina nu pea vad cum poti verifica.
Daca apa este normala si nu scade, atunci ramane o singura explicatie, este motorina care intra pe undeva, dar intrebarea este pe unde anume? Intreb in weekendu asta pe cineva mai priceput si daca nu rezolvi si mai esti pe aici, zic ce aflu.
Salut. Mersi mult de răspuns.
Am tot citit pe net si am fost atent la apa. Nu scade deloc. Deci sigur cu motorina e problema.
Am vb cu multi mecanici si fiecare zice ceva diferit : ba turbina, ba chiuloasa, ba injectoarele.
Confuzie maxima!
Am fost la un service autorizat.
Multimarca autorizat de RAR.
Nu este acelasi lucru cu reprezentanta unde mecanicii sunt mai informati.