E din cauza neobisnuintei, ai nevoie de mai multe sedinte de condus ca sa stii cum merge treaba. Cand apesi ambriajul dai drumul incet si apesi acceleratorul, daca zdruncini masina apesi putin mai tare acceleratorul si dai drumul mai incet la ambriaj ca sa nu zgaltai vehiculul. La modelele pe motorina poti sa-i dai drumul incet la ambriaj si cand a ajuns la capat accelerezi.
Aparent nu faci totul ca la carte altfel ar porni mai lin, probabil ridici prea brusc piciorul de pe ambreiaj
Ridic lent, ca stiu ca daca ridic rapid, se opreste motorul.
Nu ridici destul de lent, altfel masina nu ar plecat smuncit. oricum treaba asta se invata dupa mult exercitiu
Ridici pana la sfarsit ambreajul la fel de lent?
Mai incearca sa il ridici si mai lent de atat, vezi dupa daca problema persista.
Trebuie sa dai drumul la ambreiaj mai lent si sa accelerezi mai putin sau pentru inceput deloc.
La datul cu spatele nu se accelereaza, ca in caz de obstacol masina se opreste si nu provoci daune mari.
Si nu moare motorul. Trebuie doar sa incerci ca sa vezi.
Iti aliniez vreo 4-5 masini cu care vreau sa te vad mergand cu spatele doar din ambreaj. Te bagi?
Gica Contra incearca si ai sa vezi ca se poate.
Nu la toate. Daca are o puturosenie pe benzina, submotorizata, cum sunt destule, abia pleaca cu fata din ambreaj.