Foarte mare motorul pentru numarul mic de cai putere (probabil era vorba de kw nu de cp). Este un motor depasit si probabil bine uzat. Si cutia poate fi uzata la randu-i.
Daca este benzinar, cuplul maxim este undeva intre 3000 si 4000 de turatii (nu stiu exact cum este la golful tau)
La Diesel, cuplul maxim este pe la 1500-2000 turatii.
Asadar, este normal pentru un Diesel sa traga mai bine la 2000 de turatii decat la 4000.
Este normal sa nu gasesti asa ceva.Cutie de viteze de oras? Problema poate fi de la alimentare, injectoare, filtru de aer.Va trebui sa faci o verificare totala a instalatiei.
Golf 3, nu are 46 de cai, ci 46 de KW, adică undeva la 60 de cai putere.
Cuplul maxim este la 2800 Rpm, iar puterea maximă la 5200 Rpm, deci, pentru a simți că „trage" trebuie turat.
Dar, având în vedere faptul că dispune de doar 60 de cai, nu te poți aștepta la cine-știe-ce performanțe.
Ca fapt divers, un Matiz are 62 de cai și o Dacia 1310 are 65 de cai.
Asa i-a spus vanzatorul si nu le prea are cu astea.
Ulei + filtre dupa achizitionarea unui vechicul este recomandat sa fie schimbat.Cati km ai la masina? Daca ai avea si discul de ambreaj schimbat vei observa o diferenta enorma.
La fiecare masina are trepte de viteza care trag si care trag mai putin. Schimba consumabilele (ulei+filtre). Daca-i benzina masina dai sa mestece motorul la 3000 - 3200 schimba. Eu la chevrolet daca schimb "first class in 2000, 2200" de ture atunci nu prind mai mult de 110, 120. Daca schimbi la 3000+, 3500 vei vedea diferenta.
46 de cai putere? la 1.4? poate 44 de kw 60 de cai putere!
Depinde cum a fost mers cu el daca nu s-a mers normal cu el!
Am avut si eu golf 1.4 si a mers ok adica tragea foarte bine...am dus-o la 180!
Filtru zic sau daca nu trage deloc bine e de la fise, bobine de inductie sper ca am ajutat! Bafta! Si un sfat, sa ramai la masini nemtesti Audi Vw Skoda Seat!