Nu incarca alternatorul, sau releul de incarcare.
Verificati iesirea de pe alternator ( mai mult de 14V)
Defectiune frecventa,. periile sau puntea.
O rola de întindere de la cureaua de accesorii. Aceasta antrenează si alternatorul si pompa de servo.
Ok, asta explica aprinderea martorului de încărcare a bateriei. Dar nu văd legătura dintre problema alternatorului si problemele cu servodirecția.
Alternatorul ți-aș sugera sa il iei nou, cel cu piesa la schimb de obicei e reconditionat. Sau alternativa e unul din dezmembrări, intr-adevar nu stii cat tragi de el, dar costa 100-150 lei.
Later edit: scuze, m-am uitat puțin in manualul de reparații, am impresia ca totuși ai pompa de servo electrica, ceea ce ar explica intr-o oarecare masura legatura dintre alternator si problema de servo.
Astea sunt simptome ca este pe duca alternatorul. Daca ai un aparat de masura verifica ce valori, normal trebuie sa ai intre 13.8 - 14.4v.
Nu ma pricep la masini dae ar fi o idee buna sa lasi modelul masinii, deoarece martorii difera de la un model la altul daca nu ma insel.