Nu e nici o problema, compresorul functioneaza doar cat timp presiunea e sub valoarea ceruta. Cand atinge valoarea ceruta de clima, se opreste, pana cand freonul se descarca prin valva de expansiune, si ajunge la o valoare mai mica.
Daca ar functiona nonstop, s-ar sparge conductele. El in maxim 20 de secunde ajunge pe la 16 bar pe tur, suficient pentru a trage aer de 40 de grade si a-l raci instant la 3-4 grade.
Ar putea fi ambreajul,ar putea fi comenzile,ar putea fi sensorii de presiune,ar putea sa fie de la freon sa nu ai destul freon,radiator foarte foparte murdar,filtru din cabina foarte murdar,astea cu flitru si radiator,rar sau deloc se pot intampla, dar ele pot cauza ridicarea presiuni si decuplarea compresorului.
Deci trebuie verificat intai daca ai freon cit trebuie, verificat sa vezi daca e ulei pe undeva pe la conductele de AC, uneori daca pierde mai tare da si cu ulei pe unde iese.Nu ulei de motor ulei din compresorul de AC.
Daca compresorul raceste, ala este bun, ramane sa vezi ce am enumerat la inceput.
Poate decupla si daca temperatura setata de tine a fost satisfacuta.Incearca sa setezi o temperatura cit mai jos si vezi daca se mai intampla la fel.
Daca tot se intampla, trebuie sa verifici freonul, ambreajul si comenzile, adica panoul ala cei cu butoane si apesi tu.Ar mai putea sa fie si sensori defecti, deci sensroul sa-i zica cai presiune f mare si sa decupleze, ori presiune mica si la fel.
In orice caz trebuie sa vada masina cineva care se pricepe.Eu am spus posibile cauze.
Sarbu_Bogdan_Paul_ întreabă: