De ce sa scoti motorul afara? Nu cred ca scoate nimeni motorul afara, mai degraba scoate bumperul din fata, radiator, tot ce este in fata, asta daca e sa nu fie loc. Eu am scos la un V6 ambele chiuloase, le-am reparat, am pus la loc, fara sa dau jos motoru, exact motorul ce spui tu 2.7 dar benzina
Masina respectiva daca scapai un ac deasupra in compartimentul motor, nu mai ajungea pe pamint, asa de ingramadit era totul.
Deci nu scoate nici un motor afara, nu are de ce.
Cit costa? Depide ce bate, depinde ce piese se inlocuiesc.Tu de fapt vorbesti de cureaua de distributie sau lant ce o avea, dar nu e ala de vina, de vina poate fi intinzatorul, poate fi pompa de ulei sa nu bage presiune si cum acel intinzator este hidraulic de aia sa bata.
Poate sa fie de la tacheti sau cine stie ce alte piese, de la sensorul de la chiuloasa etc.Ca idee distributia nu este o piesa, este un sistem, adica toata chiuloasa, aia este distributia, iar in cazul motoarelor in V si acea curea, ori lant ce leaga cele doua chiuloase de arborele cotit.
La tine daca spui ca ai motor in V sigur ai curea la distributie, audi asa foloseste curele, nu stiu acum mai nou ce or pune, dar motorul ala al tau are curea.Cureaua este acoperita cu ceva aparatori din tabla.
Daca omu vrea sa lucreze mai lejer, cum am spus da ceva radiatoare jos, apoi are loc destul.
Daca tu vrei sa schimbi doara cureaua, aia se face si in fata blocului asa cum spun uni romani.
Eu ce spun ca am facut, am facut in fata porti vorbesc f serios.La masina ce vorbesc eu a veam 5 valve pe cilindru, mama ce masina a mai fost aia, buna rau, cu 2 turbine, 250 CP masina f buna la timpul ala.
Tu fa bine si baga un diagnostic, spui ca bate la rece, asa si daca era ceva acolo defect batea tot timpul nu crezi?
Deci sa nu fie presiunea la ulei, fa o verificare inainte sa te apuci sa schimbi ceva, sa vezi ce presiune ai la ulei.
De ce spun asta? Spui bate la rece, decio uleiul este rece, circula la inceput mai greu, daca presiunea este mai mica intinzatorul nu mai indinde lantu.
Tu la motorul ala ai lant in fiecare chiuloasa, ai 2 arbori cu came in fiecare chiouloasa, legatura este facut printrun lant, acolo ai cate un intinzator hidraulic, cel putin asa era motorul asta pe benzina ce spun.
Cind uleiul se incalzeste, devine mai subtire, presiunea creste. Poate ma insel dar odata ce un motor bate, atunci va bate inntruna.
Asa sa vezi daca cureaua este intinsa, aia poti si tu singur sa verifici, doar ca trebuie sa apesi acel intinzator de la curea.
Masina ce vorbesc eu aici, avea 120 mii de mile si n-am schimbat cureaua aia niciodata, asta ca idee.
Problema este ca la masina aia a ta, toti se sperie cand o vad de aia cred ca o sa si iti ceara ceva bani sa schimbi si numa cureaua.
Motorul 2.7 TDI v6 la fel ca cel de 3.0 are distribuția (lanțul) in spate, degeaba dai jos bara fata și radiatorul, căci lanțul e in cealaltă parte, eu am 310.000 km, mașina e un a5 coupe 2009, și nu știu dacă i-a fost schimbat lanțul/distributia vreodată, de aceea doresc sa o schimb, și ma interesa dacă a mai făcut-o cineva, un pret!
Adica motorul ala este pus cu spatele la fata sau cum? interesant ce spui.
La spate, motorul are volanta, cum au pus aia acolo lantul ce spui? E pus inainte de volanta sau cum?
Nu am vazut motoare de astea diesel, dar pana la urma este acelasi motor, e la fel facut.
Sa pui lant sau curea de distributie in spate pff nu stiu, dar mi se pare total aiurea.
Daca tu ai vazut si spui ca asa este, atunci aia e un junghi de masina facut nu prost total aiurea.
Hai la motoare puse transversal ai intr-o parte, dar sa pui la spate
David24876 întreabă:
led889 întreabă: