Aha acu ai bagat codul ala bun deci nu era cu 2000 la sf cum postasei tu.Nu ai de ce sa dau catalizatorul jos, este defect, cand l-ai dat trebuie sa ai altul sa pui la loc.
Daca dai jos ce? Cu ce te ajuta ca dai catalizatorul jos? Daca ai niste bani si vrei sa dai unora doar asa sa dai jos catalizatorul, aia e alta treaba.
Deci ai catalizatorul infundat, adica nu mai ai cei face, trebuie sa pui altul nou.
Daca poti conduce asa? Poti sa conduci, dar nu treci inspectia tehnica.
Poti sa o foloseasti zilnic, nu se intampla nimic.Cred ca tu de fapt problema asta ai avut-o de la inceput, cine tia diagnosticat masina a inlocuit un sensor de oxigen, din ce se vede nu ala era problema, problema este catalizatoru.
Poți merge liniștit, dar să nu-i dai în blană.
Pune alt senzor, de preferat ca cel original(mă refer la principiul de funcționare), adică dacă a avut cu rezistenta variabilă sau cu impuls simplu.
Poti sa mergi. Daca devine prea serioasa problema, motorul intra in limp mode.