anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut! Detin un audi A5 coupe, 2009, 2.0 TFSI, quattro. Mi-a aparut codul P0420 in urma schimbarii sondei de langa catalizator cu una noua ( de la Delphi). Am schimbat sonda pentru ca aveam eroare din cauza ei, check engine-ul. Dupa 300 km, a aparut inapoi check-ul dar cu alt cod, P0420. E singura eroare pe care o am pe masina. Pe 27 Iulie vreau sa ma duc sa dau catalizatorul jos sa vedem ce este cu el. Pana atunci, este ok daca conduc masina sau mai bine sa o folosesc mai rar?

Răspuns Câştigător
| relian a răspuns:

Aha acu ai bagat codul ala bun laughing deci nu era cu 2000 la sf cum postasei tu.Nu ai de ce sa dau catalizatorul jos, este defect, cand l-ai dat trebuie sa ai altul sa pui la loc.

Daca dai jos ce? Cu ce te ajuta ca dai catalizatorul jos? Daca ai niste bani si vrei sa dai unora doar asa sa dai jos catalizatorul, aia e alta treaba.
Deci ai catalizatorul infundat, adica nu mai ai cei face, trebuie sa pui altul nou.
Daca poti conduce asa? Poti sa conduci, dar nu treci inspectia tehnica.
Poti sa o foloseasti zilnic, nu se intampla nimic.Cred ca tu de fapt problema asta ai avut-o de la inceput, cine tia diagnosticat masina a inlocuit un sensor de oxigen, din ce se vede nu ala era problema, problema este catalizatoru.

2 răspunsuri:
| Frank51 a răspuns:

Poți merge liniștit, dar să nu-i dai în blană.

Pune alt senzor, de preferat ca cel original(mă refer la principiul de funcționare), adică dacă a avut cu rezistenta variabilă sau cu impuls simplu.

| Sistemulxxl a răspuns:

Poti sa mergi. Daca devine prea serioasa problema, motorul intra in limp mode.