Pai, daca BMW-ul tau nu este un model sport, de ce ai vrea sa-i pui ceva ce nu are sens si nici nu poate functiona pe masina ta?
Chestia asta cu "zi de zi si weekend" este pentru amuzamentul tau, ca-n realitate poti sa-i pui si 3culori pe masina, ca tot nu se transforma in masina sport
Am parere ca ai auzit gresit, ori unde ai citti, aia vorbesc ce cred ei, nu ce ar fi bun sau nu.
Dar ca idee is bani irositi, nu o sa simti mai nimic diferit.Chiar pe aici acum o saptamana era cineva care asta a si spus, ca pus filtru de asta ce vrei sa pui si tu si na simtit la masina vreo schimbare.
Ba el povestea ca a pus acel filtru si intr-o cutie, pentru ca este facut asa deschis, respectivul spunea ca a pus in cutie sa nu traga aer cald din compartimentul motor.
Cu toate astea na simtiti cum zic ceva schimbari la masina.
Nu am auzit de masini de weekend de unde mai e si expresia asta? Face fabrica masina de zi cu zi si masina de weekend? Uite ca asta nu stiam
Legat de filtru, ala nu-i filtru sport, este filtru de aer, asa spun unia doar, dar este tot un filtru, doar ca ar aspira mai mult aer, ar avea perfoante de genul asta.
Sport, filtru sport, e bun si asa rau ce cuvinte mai inventeaza unia, banui sa para mai wow
Chestia este ca respectivul o pus filtru de asta ce spui tu la un bmw turbo, de aia nu o fi simtit mare chestie.
Daca tu ai fara turbo, poti incerca sa vezi cum este, in caz ca nu simtit nimic nici tu, pui filtru orignal la loc si aia e tot.
Ce te costa este banii ce trebuie sai dai pentru acel filtru.De instalat instalezi tu, ca nu-i cine stie ce filosofie sa stringi 2 coliere sau cate o avea acel filtru, 1 cred.
Daca motorul ala are turbina, atunci aerul este trecut de turbina printrun radiator care raceste acel aer, plus nu cred ca un fiptru putin mai mare, ori care lasa la fel putin aer sa treaca mai mult, comparativ cu altul, sa aduca ceva seminificativ la un motor cu turbina.
Asa ca brand, din ce am vazut K&N ar fi cele mai bune, chestia este sa vezi daca pentru modelul tau au facut aia filtru de asta "sport" cum zic oamenii.
Dar poti verifica, nu-i cine stie ce.Stasi ca verific eu pentru tine am salvat cred websitele astora, pentru ca si eu mai iau filtre de la ei.
Mda mie nu imi da mare lucru, au filtru pentru modelul ala ce arati tu 325D dar cel cu motor de 3 litri nu cred ca ai tu asa ceva, astea is masini din US, cauta tu si vezi poate tie iti da ceva rezultate, pentru ca esti in RO si probabil acolo au alte produse, pentru masinile din RO.
Cauti cu google K&N.com si o sa vezi ca intreaba ce an este masina, ce brand de masina, model si motor, si cand dai sa caute, apare cam tot ce fac ei pentru acea masina.
Bine poti pune si alte filtre de la altii, poti pune chinazarii, alea is si ieftine, macar incerci sa vezi cum o sa se comporte masina ta.
Pt masina mea au filtru de asta Performance, asa il numesc ei, dar sincer nu is curios, costa 350$ pentru ca nu e doara filtru, astia K&N fac si cutie, exact ca cea originala de pe bmw in care sta acest filtru, wow, frumos, deci nici nu vezi ca ar fi altceva, se potriveste exact ca si cel origoinal cutia arata exact ca si cea originala
Is f buni astia de la K&N fac lucruri numa de calitate.Acu inteleg ce spunea pe aici de cine am povestit mai sus, ca pus el o cutie facuta de el. Bnaui ca luase tot chinazarie de aia arata filtru asa singur, pur si simpli filtru la vedere, normal se pune praf pe el de peste tot.
Frumos ce fac astia de la K&N dar eu is multumit cu ce am tot de la ei am filtru ce se spala, si din ce am vazut, nu il speli la 50 de mii de mile cum spun ei, la mine deja sa murdarit sia trebuie sal spal ca se aprinsese in bord lumina engine, adica era rerstrictie la aer, am spalat si totu bun de atunci.
Un filtru sport, are mai puține site, deci filtrează mai slab, praf se poate strecura dacă circuli cu ea pe drumuri se țară și nu ai nici scut, e puțin cam nașpa. Asta odată. A doua chestie e ca pe diesel nu prea ai nici sunet Wow ca pe benzinară și mai e chestia și legată de căldura degajată de motor. Tubulatura de aer vine din bară, deci bagă cât se poate de bine aer proaspăt. Trebuie sa-i găsești o poziție bună încât să tragă aer proaspăt de afară, nu căldura degajată de motor. Bafta! Eu nu aș pune?
Andrey550 întreabă: