In cel mai bun caz, ajungi la 90cp cu investitie foarte mare.
Efectiv e o idiotenie sa investesti intr-o asemenea "baza"
Cumperi din dezmembrari un 1.6 sau 1.8 si iesi mult mai bine, atat financiar, cat si dpdv al efectului.
PS: ca sa modifici un motor aspirat pe benzina, nu faci catplm si adimsii chinezesti. Pui ax cu came mai mare, portezi chiulasa, eventual o duci la rectificat sa ia din ea, ca sa fie compresia mai mare. Sau o lasi asa, dar schimbi combustibilul cu unul mai tare.
Ce ganduri ai tu aici sunt l ba trista, singurul rezultat ar fi erorile "check engine".
M-am gândit să pun alt motor de 1.6, dar nu știu cat ma mai pune RAR-ul sa plătesc la testele dinamice și alte chestii, ca cel mai probabil așa o sa fie
Il pui si mergi "la risc", nu mai faci nici o omologare, nimic. Oricum motorul la masina aia e foarte greu accesibil, nu sta Garcea sa-ti caute serii. Daca se aude a motor pe benzina, te lasa in pace.
Daca faci modificarile alea de stage 2 rural, masina oricum nu va mai fi "street legal", pentru ca norma de poluare va fi depasita cu mult, vei intra in zona noneuro, si vei putea ramane fara certificat la tot coltul.
Plus ca la ITP nu te poate trece, daca nu mai ai catalizatorul pe masina.
Bună! Nu se prea merită să sari direct la stage 2 deoarece din evacuare nu câștigi mai mult de 5-10 cai. Acolo din soft ai șanse să urci până la 20-30 cai dar depinde de acesta.
La masinile aspirate castigul de putere este insesizabil.Cu soft optimizat mai castigi doar cativa caluti.
Poti sa pui ce aspiratie si ce evacuare vrei nu o sa castigi mai nimic.
Alfel statea treaba daca aveai o benzina turbo dau chiar si un tractoras diesel turbo.
Am avut acelasi model de mașină timp de mai mulți ani. Eu nu am simțit nevoia de mai mulți cai. Am renunțat la ea din cauza problemelor cu rugina. Cadrul sau jugul de sub motor era ruginit rău, copt. Te sfătuiesc sa te uiți cu atenție pe dedesubt înainte sa bagi bani în ea.
Dacă vrei putere mai mai mare mai bine cumperi alta mașină cu motor mai mare.