Volanta care e de tip masă dublă.
Să te pregătești să o schimbi când va începe să trepideze rău mașina când vei pleca de pe loc.
Discurile de ambreaz sau tocit sau sau desprins au o saiba in capat care se desface cu un cleste special desfa motorul si verifica discurile de ambreaj
Ar trebui să schimbi volanta, placa de presiune și discul de ambreiaj.
Dar astea o să le schimbi când va trepida puternic mașina la plecarea de pe loc.
De acum poți să mai mergi și 100.000 km până ți se va duce volanta de tot.
Cam la 300.000 - 400.000 km reali cade volanta cu masă dublă care a mers afară.
Dacă mașina ta are cam 300.000 km reali mai poți să mergi mult cu ea până să se ducă volanta.
Poți să verifici și așa volanta dacă a început să bată - bagi în treapta a 2 și ridici ușor ambreiajul fără să apeși accelerația și nu ridici de tot ambreiajul ca să plece de pe loc.
Dacă începe să trepideze bordul și simți la mână când cuplează ambreiajul a început să bată volanta care e de tip masă dublă.
Volanta uzată maxim e atunci când NU mai poți pleca de pe loc din rampă sau la ieșirea dintr-un pasaj dacă ai oprit și e coloană și trebuie să oprești și să pleci de pe loc.
Ala e primul semn al volantei uzate. Urmeaza un trancanit metalic la oprirea motorului, apoi o bataie cu un vuiet pe fundal, cand deja sta sa sara volanta.
Flanșa stabilizatoare
Este o bucata de tabla sub motor.care tine motorul stabilizat fata de Mașină si sa tocit niste bucși din cauciuc
Înafara de asta fa un test ca e posibil sa nu se aprinde o scânteie cand trebuie avansul aprinderea sincronizarea tacheții
https://www.pro-gaz.ro/
Cei mai buni din Romania preturi mici calitate bosh