Te a dus capul sa faci 55.000 euro pentru mașină aia și nu poți da un mail la un asigurator sau să folosești un calculator online sa estimezi un casco?
Dupa cum am mentionat si in intrebare, nu am gasit. Iar oferta nu am stat sa trimit.
Și vrei sa caute alții pentru tine? Dar contează cât mai e? Daca îți permiți mașină îți permiți și asigurarea.
Probabil trebuie să aloci cam 5000 de euro pe an doar pentru impozit+CASCO+RCA. Dacă mai iei în calcul și un consum de vreo 14l/sută, aș zice că nu este tocmai cea mai ieftină mașină de deținut, întreținut și operat.
Circa ~5000e pe an e decent. Impozitul stiu ca este vreo 8000lei, consumul nu e o problema, doar ca asigurarea voiam sa ma lamuresc.
Mă rog, dacă ție ți se pare "decent" să ai costuri de 700 de euro/lună cu mașina (și asta considerând că ți-ai cumpărat mașina cu banii jos, nu în rate), treaba ta.
Mie mi se pare absurd să cheltuiești atât de mult cu mașina dacă nu câștigi cel puțin 5000 de euro/lună net.
Mai ales că mașina aia se devalorizează la greu. O iei cu 55k nouă și peste 5 ani o vinzi cu 25k.
Not to flex, dar am venit de peste 5K, si am o pasiune mare si pentru masini, de asta numesc "decent" situatia.
În cazul ăsta, ce mai contează dacă asigurarea este 2000 de euro sau 3000? Nu te fac pe tine 1000 de euro în plus sau în minus pe an.
Mustang de 5.0 litri este din America? Nu cred că oficial în Europa se aduce în Europa. Oricum este o mașină rară și extrem de costisitoare!
Se vinde si in Europa, model european. Doar cu motorul 5.0 (in America se vinde 5.0 si 2.3)
Buna! Dacă încă mai ești interesat de asigurarea Casco și de toate detaliile legate de acest subiect, lasă-mi un mesaj și vom discuta despre împreuna despre asigurare.
anonim_4396 întreabă: