Dacă ai de reparat șergătorul de parbriz, ieși ieftin. Și aici, depinde de cum a fost intreținută inainte
Este o masina veche si clar a fost folosită, cine o vinde stie ca in curand vor cadea multe piese, cu cît o cumperi?
Nu mi-am fixat ochii pe nimic inca, doar ma uitam si eram curios cu ce probleme m-as confrunta
O problemă cunoscută este legata de pompa de apa electrica, care poate cauza scurgeri de lichid de racire. De asemenea, exista si probleme cu turbina si injectoarele de combustibil, care pot necesita reparatii costisitoare. In plus, cutia de viteze automata poate avea probleme de functionare, iar uneori poate fi necesara inlocuirea acesteia.
Are 11 ani. Tot cam dupa 11 ani am cumparat-o si eu pe a mea, a fost atunci E90. 2-3 ani a tinut, nu am bagat bani decat in consumabile. Insa dupa astia 3 ani, am schimbat de la injectoare la turbina, filtru de particule, ambreaj, etc.
F10/F30 sunt conscute ca fiind mai defectuoase decat modele mai vechi, E90 si E60. Asta ti-o poate confirma orice mecanic.
Eu nu sunt mecanic, am F30 si nu s-a defectat absolut nimic la junghiul asta de masina. Parerea mea este ca F30 is cele mai reusite trotinete si alea F10 la fel, nu se defecteaza nimic la ele daca masina este buna si ai grija de ea.
Nu stiu despre ce mecanici vorbesti, aia repara masini, ei spun ce repara, daca duci un fier vechi terminat, normal aia or sa zica cas terminate
Mecanicii nu is in masura sa dea sfaturi in privinta asta, nu poti compara masini sfarimate de cineva, adica folosite necorespunzator cu o masina noua sau una folosita normal.
Modelele mai noi si cu motor mic astea de 2 litri is mai bune, nu prea is in vizorul alora care le ia sa le omoare, asa cum is alea mai vechi, care aveau motoare mult mai puternice.
Nu faci comparatii intre masini folosite, pentru ca nu stii cum au fost folosite si intretinute.
Toate masinile sunt bune, de n-ar fi fost, fabricantu nu lear fi facut. Cei care folosesc masini vechi, tine de noroc ce masina poate nimeri, nu ai cum sa stii peste ce dai.