Sunt doua masini foarte diferite la costuri si intrebuintare, incat nu vad cum ai putea ajunge sa oscilezi intre cele doua.
BMW-ul e comod, frumusel, scump la service si inutil iarna.
VW-ul e masina taranilor care coboara o data pe saptamana in oras, baga motorina de la tractor, merg cu becuri aprinse in bord si nu depasesc niciodata 100km/h.
Daca esti un orasean dintr-o zona mai calda (unde nu prea ninge iarna), ia BMW-ul.
Daca ai bataturi in palma, sapa e viata ta, si te pregatesti de strans recolta, VW e "masina" pentru categoria ta.
Vad ca nu prea poti sa faci o comparatie "normala"
Daca ar fi sa pastrezi aceeasi idee ca la vw, ar fi trebuit sa zici ca bmw-ul e masina cocalarului de rand, care merge cu geamu dat jos, si mana scoasa pe geam sa se vada ghiulurile de 2 lei, si care opreste la peco sa bage motorina de 30 de lei, si care se crede mare pilot, uitand ca sub capota are un amarat de motor 2.0.
Cât de scump e la întreținere față de VW?
Cât despre iarnă, am trecut o cu un E36 fără sisteme.
Vezi pe autokarma si epiesa ce preturi sunt la piesele de suspensie (brate, arcuri, telescoape), apoi discuri, placute de frana, curele, pompa de apa. Cam din astea iti faci o idee.
Am impresia ca bratele sunt scumpe la e46. Daca esti obisnuit cu lipsa aderentei specifica BMW, mergi linistit pe 46.
Am permisul de o lună, am condus și tracțiune față cât și spate.
Avem în familie E36, pe la țară ce mergea iarnă )
Sa nu uit-am, tractiune spate, cuplu, caii si nu in ultimul rand faptul ca e BMW
si daca baga de 30 de lei macar merge cu o masina si nu ii pare rau
dar na, gustul nu se discuta