Mașina aia e mașina de pensionar, ce merge la piața și înapoi fratello, aia modificata cu elemente de tuning arată țigănesc, nu te supăra dar așa e, poate te-ai saturat de VAG pentru ca nu și avut noroc cu mașinile, nu au fost întreținute etc... pentru ca VAG e destul de bun și orice de la VAG e peste orice Focus, aia e mașina de bătrâni, cred ca e singura mașina de bătrâni care exista ) Deoarce lumea își cumpara Mercedes pentru ca e pasionata nu pentru ca e Ok vârsta, ai ce sa te distrezi cu un Mercedes, chiar dacă unii Zic ca e de bătrâni, nu e așa, însă ce ti-ai luat tu fratello, e cu adevarat de pensionari, distracție nu poți pe ea, sportivitate nici atat, la aspect, robusta și nimic mai mult, deci o mașina plictisitoare pentru un om plictisit ) Stiu ca o sa zici de Vogue-ul meu ca e de bătrâni dar nu e așa, crede-ma ca cu. 3.6 diesel ai ce face, poți merge mai sportiv lejer, te dau o tura de se întâmpla o coincidenta sa ne întâlnim in același oraș, ca ne știm aici pe TPU deja de mult timp!
De tineri sunt doar BMW-urile, Mercedes-urile și Audi-urile obligatoriu mai vechi de 2006 și cu motoare de minim 3.0?
Se pare ca mi-am schimbat parerea despre cunostintele tale in masini.
Ford din contra, face masini foarte sportive. Urca-te intr-un golf 5 2. 0tdi 140cp si intr-un focus 2 facelift 2. 0tdci, ai sa vezi cum intri cu focusul in curbe, si cum intri cu Volkswagenul, mai strangi din c*r sa nu te rastorni.
Cat despre aspect, focusul este mult mai frumos cu un pachet ST/Vector(are un prieten, daca vrei iti las mesaj privat cu masina sa o vezi).
Cat despre motor, am auzit ca ar fi mult mai bun decat cel produs de VAG.
Cat despre masinile mele VAG(audi a3 si octavia 2 vrs), din contra. Au fost intretinute, cu istoric verificabil in reprezentante.
No, Romanul stie doar BMW, VAG si Merțane. Cand le dai sa deschida capota unui ford cauta tutoriale pe Youtube.
A, apropo, legat de țigănire au dreptate amândoi. E frumoasă mașina așa cum e.
Acum sunt la mare căutare modelele de genul până în 3000 de euro.
Motoare puternice, grămezi de dotări...și câteva sute de mii de km, minim 3.
Am citit lunile trecute despre masini din RO. Rable cu 500k kilometri vandute pentru 2000 euro. Desigur, "Mertane" si BMW. Sa ma ia naiba daca pot intelege asa maimute. Prima mea masina ( un jaf de Fiat Punto vechi ) nu costa atat si tot avea cam 120k km. Ma depaseste.
Iti voi lasa poze cu masina unui amic, care mi-a zis sa merg pe focus cu toata increderea. Pe priva.
Păi da, ce mai contează km când ai navigație, încălzire scaune, pilot automat
Asta e moda în ro, mașini premium vechi, obligatoriu diesel și după se plâng că-i gazează jandarmii, când ei gazează traficul de nu se mai poate respira, zilele trecute la un semafor un seria 5 ce părea destul de nou îmi luase respirația.
Aici primeaza masinile din ultimii 3 ani. Nu conteaza ca e BMW, Mercedes, Tesla, Audi, Jaguar, Nissan etc. Nici in Roma nu vad asa masini.
Jaguar și Tesla n-am prea văzut.
Restul primează, mai ales seria 3 și Audi, Mercedes-uri mai puține.
Tesla, nu ma mir. M-am uitat pe harta, nu este in RO vreun loc unde sa "alimentezi" masina. Poate peste 50 de ani, o sa fie si pe acolo. Sa fiu sincer si in Italia sunt cam putine locuri. Dar daca imi amintesc acum 5 6 ani am citit ca Londra (sau mai degraba UK ) o sa fie inceputul masinilor pe curent. Si aveau dreptate. Sunt o gramada. Ce sa mai zic de hibride.
Sunt locuri și în ro, guvernul finanțează cu 11 mii de euro dacă vrei să-ți iei o mașina electrică, dar nu se înghesuie nimeni. Bine, cel puțin acum, nici eu nu mi-aș lua.
asa si cand deschizi capota unui ford focus vezi ce anume? Man fugi deaci, nu stii despre ce vorbesti.Tu vii cu ford focus, hai ca mai facut sa rad ma gandeam ca vorbesti de Mustang, acolo da era alta poveste.Dar astea ford fiesta, Focus, Fusion si care mai sunt 300 sau taurus, ori taunus, hai ca astea Taurus, Taunus si Mustang au motoare mari, dar trotineta de care povestesti tu dao la jalea lasa masina asa cum este ea.Nu are rost sa te complici cu din astea. Iara cei care rad si zic ca aia e masina de pensionar bate campii.Este o masina de oras,sa iti faci treaba cu ea.
Asta care o baga ca fordu asta e singura masina pentru pensionari,atunci sa o foloseasca el cand o fi pensionar pensionarii nu folosesc tortinete,asta asa pentru cultura lui, pensionarii folosesc numai masini foarte mari, spatioase, gen Mercede S, sau BMW 745, sau Ford Taurus, Sau Lincoln mai stiu eu de care dar toate foarte mari.Msinile astea le folosesc pensionarii nu trotinete in care de abia incapi
In sf acum revenind la fordu asta ce zici tu, sincer fordurile astea fiesta si bla bla is slabe, adica is cotate f slab, nici nu se pune problema sa le compari cu VW.nici asa sa ne amuzam, sa discutam etc.Toyota e mult deasupra lu fordu asta ce zici tu, adica orice raie de Toyota este mai sus de fordu asta. Daca vorbeai de mustang, acolo da, in rest astea mici is masinute asa de oras, la serviciu, acasa pe ici pe colo.Nu ma contrazice ca eu locuiesc in America si vad numa masini zi de zi, nu vad oameni cate masini vad Masina ce spui tu este f ieftina si piese gasesti la orice colt de strada, asta cat se poate de serios.Bine poate nu in RO, tie acolo iti trebuie, dar nu am vazut nici aici oamenii sa modifice fordurile astea ce spui tu, s-ar face de ras
Sunt multe topicuri pe internet, le poti citi chiar tu. De ce majoritatea aleg focus in loc de mk5?
Iti dau dreptate romanul nu mai stie alte marci numa bmw mertan audi si vw. Daca ii zici ca si ford face masini bune sau alti producatori zice ca est tampit la cap.
Ford face masini mai bune decat Volkswagen. Cu Focusul meu de 2.0 ma tin lejer cu bmw-uri de 163cp, si dupa multe alte masini. Pe cand cu VRS-u, abia, abia. Si stabilitatea la focus, nu am avut-o nici pe VRS. Prea distractiva masinuta.