Se pare ca vor sa puna taxe mari pe masinile mai vechi de 15 ani! Nu mai bine te hotarasti la ceva mai noua si mai ieftina?
Piesele sunt ieftine iar caroseria ok.
Daca vrei doar sa o mentii in circulatie, intretinerea e ieftina; cu conditia sa nu aiba probleme la motor (consum ulei/noxe peste limita), mai ales daca e pe benzina.
Daca incerci sa o tii de bijuterie e foarte scumpa intretinerea, pentru ca e o vechitura conceputa doar sa se miste de ici-colo, nu a fost niciodata o masina premium, drept urmare vei auzi zgomote, te va enerva suspensia, se mai strica un scaun, o oglinda, un buton... E un VW, pana la urma.
Depinde cum a fost si ea la randul ei intretinuta
Desi la o varsta inaintata la o masina aibde gand sa schimb mai multe
Depinde si de nr de kilometrii daca are peste 250 de mii tldeja trebuie sa faci o revizie generala a motorului, pistoane, segmentiz distrubutia sa vezi cand a fost schimbata
Arcuri la roti, planetare... Etc etc etc
Deci se prea poate sa ai de munca la ea mai ales taxe si impozitele
Daca alegi 1.6 MPI, in special cel in 8 valve (editia SR) te faci cu o masina foarte fiabila, frumoasa si placuta la condus. Merge si 1.9 TDI, orienteaza-te catre codul motor ALH.
Masina are piesele de mecanica comune cu cele de Golf IV / Audi A3 8L / Seat Leon 1M si Skoda Octavia Tour.
Du-o la un service ales de tine si lasa mecanicul sa o verifice. Urmareste ca vanzatorul sa fie coerent in vorbe si sincer.
Nu mai laudati 1.9 TDI, ca nu mai sunt locuri la service pentru toate...
Are 90cp si un car de probleme, plus ca e euro 3.
Suntem in 2022.
Depinde cum o prinzi daca a fost îngrijită nu e scump, daca vrei costuri mai mici la întreținere poti lua unu pe benzina ca e mai simplu motorul si nu are ce sa se strice da sa nu aibă mai mult de 200k km de preferat dar si motoarele disel de la gama vw sunt ff bune chiar putin peste alea pe benzina (1.9 alh) dar la o posibila intervenție sunt putin mai scumpe de reparat, succes!
Petronelaionelachiriac2309199307... întreabă: