O sa fi bun de plata in reparatii, la 2000 rpm se schimba vitezele, nu mai tarziu nici mai devreme adica peste sau sub rev alea. Romanii nu se pricep sa mearga bine cu masina, se pare ca spaniolii au gasit solutia la consumul optim de carburant si intretinerea motorului - alt caz real la masina mea un A5 cu 6 viteze manual de 180 CP benzina imi arata cand trebuie sa schimb vitezele, cand e aproape de 2 pune sageata verde in sus, aia cand e in modul comfort, in modul sport piuie cand se apropie de 6-7 la fel cum e subaru BRZ si se aprinde un beculet rosu intermitent. Aia merg in stil romanesc care au comentat mai sus de aia masiniile din RO second hand sant distruse si ascund probleme mecanice.
Adică de exemplu eu schimb din a întâia in a doua la 6000 de turatii la fel si cu celelalte. Nu-mi place sa cobduc subturat. E ok sau nu?
Daca mergi in viteza intai pana la 6000 de turatii, urla motorul de te innebuneste. Si-ti sar pistoanele din cilindri.
De curiozitate: daca schimbi intr-a doua la 6000 de turatii, la cate turatii schimbi intr-a cincea?
Tie ti se pare subturat la 6000 de ture in treapta intaia? Dimpotriva, risti sa aduni pistoanele de prin copaci.
Poate te ajuta filmuletul ăsta.
https://www.youtube.com/watch?v=hIW6EIhkR4I
Sa nu conduci subturat inseamna sa schimbi la 3500 nu sa ii zboare pistoanele din ea
"schimb vitezele... la 5000-6000 turatii"
E mașina ta așa că dacă-i zboară pistoanele prin capotă, le prinzi tu cumva
Adrianadiafg întreabă:
George18011993 întreabă:
iulik99_4362 întreabă: