E clar ca unele raspunsuri sunt eronate, fie ca vorbim de site-uri oficiale sau particulare. Logic ar fi, fara sa fi studiat fenomenul, ca raspunsul corect sa-l contina varianta B (umflarea exagerata), fapt confirmat si de e-drpciv, in care eu am incredere ceva mai mare decat in alte site-uri (imi asum acest risc!).
E doar o parere. Dar eu voi alege B daca la examen va cadea aceasta intrebare (sunt in pregatiri).
Corecta e varianta B. Cand presiunea intr-un pneu e prea mica, poate eventual sa se descalte de pe janta in mers.
Nu mai intra pe mai multe site-uri ca te zapacesti.Sunt exact ca, calendarele pe unul e sarbatoare pe altul nu.fa doar de pe drpciv si iei sigur.
Umflarea insuficientă, în cazul drumurilor cu denivelări crescute poate duce la incălzirea pneurilor, frecări interne peste normal și pînă la urmă la explozie.
Umflarea exagerată - pe suprafete mai drepte decit normal poate duce la o uzura de tip cilindric pe arie restrînsă ceea ce duce la incălzirea in exces a ariei respective și pînă la urma la același fenomen.
nu am carnet valabil și oricum n-am decit bicicletă...
Chestionarele oficiale sunt pe drpciv.ro, acolo sunt cele care pica si la examenul teoretic. Nu te mai lua dupa toate site-urile.
brianemil întreabă: