Da, EGR blocat deschis pierde tot aerul produs de turbina.
Poate fi si de la debitmetru.
Dar teoretic, astea doua se vad la diagnoza.
Fa diagnoza, probabil exista o explicatie acolo.
Daca nu, trebuie sa o iei babeste: compresie, presiune pompa, injectoare, roti infranate, presiune admisie (se vede la diagnoza).
Am sa revin cu un mesaj după ce rezolv. Mulțumesc de sfat! P.S. Ma gândesc ca o fii și din cauza la egr, posibil sa se fi blocat, am sa ma duc zilele astea la un service sa vedem cum e cum
De la Egr este. Am fost zilele astea de am bagat numai motorina extra sibagat puțin pedala în ea sa se curețe și vad ca nu mai am probleme acum.
Poate fi si altceva, nu ai cum sa-ti dai seama deocamdata.
Mie imi dadea in nas Opelul dupa ce facusem o revizie mai detaliata, mergea in suturi doar cu 20-30km/h cand o apuca. Am schimbat filtrul de motorina, l-am amorsat, m-am plimbat prin oras cu "talpa", tragea de rupea, si am zis ca am rezolvat problema. Cand am plecat la un drum lung, dupa 50km dadea suturi si se oprea; dupa 100km, nu am putut urca o panta deloc, si acolo m-am bagat sub ea, sa vad de ce nu vine motorina. Am descoperit ca dupa ce am dat jos rezervorul, la montaj am inversat conducta de tur, cu cea de retur. Le-am pus cum trebuie pe marginea drumului, noaptea, fara cric
Apoi a "zburat". Tot diesel.
La Ford TDDI am avut probleme cu EGR, aveam lipsa de putere cu motorul cald, cand incepeam sa accelerez pe la 1500-2000rpm (unde tragea ea mai bine). L-am curatat si l-am lasat in functiune, a mers vreo 3000km bine, apoi incepea iar sa faca figuri, atunci l-am anulat mecanic, obturandu-i teava de gaze. El merge in gol, pe tester apare functional, nu am eroare, dar mucii aia nu mai ajung la el, i-am facut o flansa te tabla
Da, EGR blocat deschis pierde tot aerul produs de turbina.
Poate fi si de la debitmetru.
Dar teoretic, astea doua se vad la diagnoza.