Poate de la contact.
Masinile performante au optiunile active si dupa ce s-a oprit motorul, dar nu este cazul la Golf 4
Vazandu-ti din nou intrebarea, am mai gasit un posibil diagnostic: daca ai player aftermarket pe ea, legat de cine stie ce meserias, vezi ca se practica lipirea firelor de +12v din mufa, ca acesta sa functioneze si fara cheie in contact. Normal se unesc cele doua fire de + de la player, si se conecteaza ambele la firul +12v permanent al masinii. Dar daca Dorel al tau a incurcat borcanele, este posibil sa fi lipit plusul permanent de plusul contactului, iar din asta rezulta o masina cu contactul pus permanent.
Deci scoate playerul si vezi daca s-a umblat la mufe, vezi daca se mai intampla fenomenul cu mufele playerului scoase.
De la ce sa fie, de la contact, o ramane ala blocat, ceva contacte sor sudat pe acolo prin el.
Ai observat de curand sau asa ai luat masina?
Cine stie ce improvizatii o facut fostul proprietar.