| haladin58 a întrebat:

Salut, ieri am facut aproximativ 70km cu masina, o skoda fabia 1.4, timp in care nu am avut nici-o problema. Seara am plecat iar, dupa aprox. 50 de metrii, cand am schimbat in treapta a 3 a acul de la turometru a scazut rapid spre 0, acceleratia nu mai functiona si se auzea un zgomot ciudat din toba de parca ar scuipa ceva, dupa care si-a revenit cu greu, fara sa se opreasca motorul. Sunt sigur ca intrase bine in viteza, nu exista posibilitatea sa fi fost pe neutru. Probabil ar fi trebuit sa o opresc repede dar era ceva urgent si nu am avut mult de condus asa ca m-am dus oricum. Dupa ce am coborat si am verificat motorul am observat ca era fierbinte, era rece inainte sa plec, mi s-a parut ciudat pentru ca de obicei nu se incalzea si nu tremura asa de rau pe un traseu asa de scurt. Nu am mai pornit-o pentru ca ma gandesc ca ceva nu e in regula, accept orice sfaturi/opinii….

4 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Am inteles mai nimic din cele explicate.
Daca ai reusit sa ajungi cu ea, si sa o parchezi, presupun ca este o defectiune minora, de la alimentare sau partea de aer.
Incearca sa o pornesti, iar daca merge, nu e nimic serios. Poate un EGR lenes, poate o problema la pompa de benzina.
Caldura de pe motor nu este relevanta, asa se incalzesc masinile pe benzina, foarte repede.

| haladin58 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Porneste ca intotdeuna, la prima cheie, numai ca se aude mai tare si mai ciudat ca inainte, atat la cald cat si la rece. Nu stiu daca are relevanta dar si cureaua de la distributie sta mai mult pe o parte decat pe centru. Oricum mi-a zis cineva ca se aude ca si cum rola ar avea o problema. Doar ca nu aud un suierat, cum spuneau oamenii pe internet ca se aude cand cureaua are problema….

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru haladin58):

Cauta un mecanic.
Curelele de distributie stau 2-3mm mai intr-o parte, la foarte multe masini. Cat timp e toata latimea curelei sustinuta pe pinioane (deci nu calca in gol, in afara pinionului/rolei), este ok.

| Costinnicusor2296 a răspuns:

Salutare, parerea mea e ca poate fi din urmatoarele: sonda lambda/electromotor/bobina/fise, pe astea ar trebui sa le verifici primele