Egr ul ajută mașina să polueze mai puțin, dacă egr ul se înfundă atunci numai funcționează cum trebuie și îți dă tot fumul afară direct fără să îl mai bage iar în motor. Zvâcul la mașină este mai puternic dar poluarea este mai avansată.
Îl schimbi doar în cazul în care nu îți mai deschide supapa cum trebuie, adică este defect, în rest doar trebuie curățat.
Dacă numai vrei să se înfunde în timp, schimbă între 2500-3000 ture viteza și la drum lung îi dai mai tare și ai scăpat de egr să ți se înfunde.
Citeste aici despre EGR ce face el si ce este https://www.pieseauto.ro/......ula-63.htm
Egr este o componenta care preia gazele de esapament si le mai arde odata ca sa nu scoata in atmosfera cele mai novice particule.
daca egr nu mai functioneaza ok masina o sa inceapa sa conzume mai mult, sa nu mai accelereze ok, sa scoata fum.
Da e necesar sa il cureti in primul rand
Iegzact să "conzume"!
Simpaticule!
Hahaha
am apasat pe z in loc de s.
mega "amusant"
Pai te ajuta la masina,daca ala da infornatii eronate sau nu le da,calculatorul masinii nu mai stie cum sa faca amestecul motorina aer,sau benzina aer,deci ai putea odata sa ai un comsum ridicat de combustibil,iar pe de alta parte cu check engine ON nu treci inspectia tehinica,bine probabil acolo dai ceva spaga si ai trecut
Rhatu ala iti poate infunda,adica iti infunda galeria de admisie, pe acolo pe unde intra aerul si deci circulatie a aerului defectuoasa, asta daca ar fi problema EGR asta.
Daca mecanicu a spus ca de vina este doara sensorul, atunci schimbi doara sensorul ala si aia e tot.
Ca e sensorul defect sau EGR-ul infunndat trebuie sa rezolvi, altfel vei avea consum ridicat, putere mai mica la motor si spaga sa treci inspectia
AndreiFanea întreabă: