Tractiunea integrala este un termen folosit in constructia masinilor si inseamna ca puterea motorului este distribuita catre toate cele 4 roti, adica tu cand accelerezi, toate rotile "trag".
Acest tip de tractiune distribuie fortele motrice permanent si variabil pe rotile din fata si spate. Permite transferarea maxima a fortei asupra pistei indiferent de tipul drumului. Quattro ofera antrenare pe directia inainte daca o singura roata are aderenta la drum. Avantajele unui motor cu quattro sunt: uzura scazuta a rotilor, rezerve extinse de siguranta, siguranta activa la cel mai inalt nivel si o valoare superioara a acceleratiei.
Tracțiune pe toate patru roți(4x4),se face cu ajutorul unei cutii de transfer.Montată la axul cardanic de la motor transmite mișcare la toate roțile.
Salut Andrei tractiunea intregrala inseamna tractiune pe toate rotile, este foarte buna atat iarna cat si vara, dar sa stii de la mine ca tractiunea intregrala consuma mai mult cu un litrla suta de km.
Scurt 4x4, trag toate rotile
sau individuala pe fiecare roata, fiecare dupa cu ii trebuie
Tractiunea integrala inseamna ca toata puterea de al motor se ditribuie la toate rotile. Ca apoi au venit diferite tehnologii ca diferential auto-blocabil sau dispozitive electronice de limitare a alunecarii si de redistribuire a puterii la rotile care mai au tractiune e alta treaba.
La Dacia - Renault - Nissan - e pur marketing. AWD-ul este pe principiu vechi!
Prima marca, care a implementat tractiunea integrala a fost AUDI!
agent003 întreabă:
Num3Ascuns întreabă:
Stanmariusvasile întreabă: