Sari mult calu, la 2.0 rpm e indicat. La cum schimbi tu ramai fara motor inainte de termenul de viata care il are
Pai multi mi-au zis sa merg mai turat, sa il desfund.
Nu baga in seama. 1 data la 2 luni mergi si tu cu 140 cateva min daca poti noaptea fara trafic sa scoti mizeriile din organismul masinii si nu e nevoie sa o turezi
Am filtrele anulate... am stage1 pe masina
Pai si la cat sa schimb?
Poți să scazi cu vreo 500 rpm, lejer
Nu se duce turbina? Mai ales ca am soft pe ea.
Conduc așa ceva cu turbina și nu se duce. Uneori o mai "pișc" până la 3500, doar așa cum spuneai tu - "sa merg mai turat, sa il desfund"
La mine piscatul e pana la 4/4500 )
Fiecare o pișcă atât cât îl ține piciorul și mai apoi buzunarul, corect?
Patru mii de ture pe minut într-a șasea egal 180 pe oră (la mine la mașină) deci mă înțelegi...
La mine a5a 4500 180/190...
La cat de putin consuma a mea, e imposibil sa nu tina portofelul!
Eu schimb in 90% din timp la 3000rpm.
Rar in depasiri depasesc aceasta limita.
Bine, daca e sa fiu mai exact, la aceste turatii schimb viteza la masina mea care are putin lag la turbo, dar in rest, undeva la 2500-2700.
In unele depasiri eu fortez chiar la limita, adica undevaa 4700/4900. Am un prieten care are un e60 535d, si schimba pe la 3500/4800.
Depinde de motor si de cuplu lui. S-a mai discutat tema asta si sunt si pe google o groaza de articole.
S-a dovedit ca trebuie sa cunosti masina pentru a schimba treptele ideal.
O masina de 1, 6 diesel nu o vei schimba la fel ca o masina de 3.0 diesel.
Trebuie turata intr'adevar, dar nici ca la curse pentru ca distrugi motorul.
Da, schimbi relativ bine, in oras lasa maxim 2500 ca nu are rost, in afara max 3000 si depasiri pana nu mai urca acul, la mine se opreste la 5050-5100 si am 80km/h cu treapta a2, 2.0 Dti.Nu strici motorul daca ajungi la turatia aia doar in depasiri.
In depasiri schimb la 4500/4900, de acolo simt eu ca incepe sa se plafoneze.