Te abonezi la un mecanic cinstit, si tii legatura cu el mereu. Daca il vizitezi de 2-3 ori pe an, el iti va spune ce piese urmeaza sa cedeze, te invata cum sa depistezi cateva defecte, etc.
Deci imprieteneste-te cu un mecanic relaxat, eventual unul de cartier, daca iti vei cumpara masina mai ieftina (sub 4000e).
Ai sa le inveti cu timpul.
50% din soferi nu au notiuni elementare de mecanica cred si conduc, au masini samd.
Nu e greu, dar nici simplu.
Chiar dacă o să știi una-alta, tot n-o să ai atelier și scule să te "rezolvi" singur.
Cel mai bine iei o 'asigurare' de la 9695.ro, și ești sigur că nu rămâi cu ea pe drum orice ar fi.
Inainte sa-mi achizitionez o masina sh, am dus-o la reprezentanta pentru testare si baietii de acolo si-au dat ok-ul ca este in regula. de atunci (de 2 ani adica) imi fac revizile doar la reprezentanta si nu am nici o problema. orice mi s-a intamplt ciudat, daca am sunat la ei mi-au oferit suport si mi-au explicat pe intelesul meu. Am preferat sa merg la reprezentanta deoarece nefiind cunoscatoare de detalii tehnice, si as fi dus la un atelier autorizat sau nu, mi-e peste mana sa pot verifica daca intr-adevar au schimbat uleiul sau ce mai schimba ei acolo, pur si simplu nu ma pricep. Si decat sa stau cu gandul ca daca m-au inselat si daca o sa se strice ceva la masina din cauza asta, am preferat sa dau cu cateva sute in plus la reprezentanta si stau linistita. Plus ca am facturile si istoricul, care o sa ma ajute daca vreau sa o vand. A, si inca o chestie faina, pentru ca mereu am apelat la cei de la reprezentanta, primesc discounturi si gratuitati la verificari, nu ma mai taxeaza pentru orice
Inveti scoala de mecanici si ai de furca cu tot ce vrei sa stii cand repari o masina