| Strepix a întrebat:

Intenționez să fac Stage 1 la un Audi a4 b7 2007 2.0 TDI BPW 140cp cu DPF. Am căutat center serios și am găsit doua cu următoarele oferte: unul prevedea 45cp si 80nm în plus, iar altul 40cp si 100nm în plus. Am și eu câteva întrebări.
1. Care varianta dintre cele doua de mai sus e mai ok? 5cp sau 20nm?
2. Mașinii abia i-am făcut distribuția, filtre, ulei etc, alte defecțiuni nu i-am găsit, deci ce trebuie sa testez inainte sa fac aceasta modificare?
3. Prețul e cam 900 de lei, merită sau am mai mult de pierdut? (consum, piese ce se vor strica etc)
Mulțumesc!

3 răspunsuri:
| Frank51 a răspuns:

La diesel conteaza cuplul ca nu prea are ture, deci eu personal as merge pe varianta de 100nm, daca era un 2. 0tfsi as fi mers pe 5cp in plus.

| Digikey a răspuns:

Alege varianta cu cuplul mai mic ca oricum o sa ai probleme cu ambreiajul.
Turbina este la limita la 180 de cai, motoarele de 177 de cai din aceeasi generatie au alta turbina.
DPF-ul nu cred ca mai este in toate mintile la anii astia. Daca este eliminat iti dai seama usor dupa norul de fum pe care il face cand accelerezi brusc.

| 9Florin9 a răspuns:

Pe scurt, vei reduce cu mult fiabilitatea motorului si anexelor.