Iubitul meu se ocupa cu mecanica si din cate am vazut si am avut si noi disel e mai bun, mai rezistent mai ales la naveta.Nu stiu cat e de adevarat dar din cate stiu motorina e de drum lung și benzina de fuga, deci...
Plus ca 1.4 consuma putin, noi aveam o mașină 1.8 si ne ia 5% da asta poate depinde si de masina.Noi am avut două benzina si doua disel si sincer ne-a fost mai rentabil cu disel mai ales ca faceam saptamanal naveta de 200 de km dus intors de câteva ori.
Noi am avut avantajul la disel ca si daca se defecta ceva era usor de reparat si destul de ieftin fata de benzina (pe disel a invatat si a meu mecanica). Dezavantajul este ca e mai zgomotoasă, polueaza mai mult etc.
Benzina sau motorina? Benzinarul e mai fiabil in timp dar daca face multi kilometri pe an se recomanda diesel. Totusi e cam veche o masina de 15 ani.
Românii nu i si permit masini noi, numai vechituri la preturi negociabile.
Asa este. Dacia pute.
În general gagicile nu vor Dacie, vor sa se laude cu masină de firmă chiar daca e veche de zeci de ani.
Asta cu gagicile nu vor dacie e clar . eu i-am zis sa cautam un logan sau sandero 1.4 MPI in banii aia. Dar nici nu vrea sa auda.
Nu isi permit într-adevăr si oricum tot acolo le e,ba uneori pot sa iasa mai ieftin cu una mai veche, chiar dacă ti se pare ireal.
Dacă iei o mașină mai veche si ieftina, de bani cat ai fi dat pe una mai nouă ti-o faci tu brici cu piesele tale si sigur pe ce ai pus.Dar daca dai o grămadă de bani pe una mai nouă și ti se strica s-ar putea sa dai pe un senzor cat ai dat pe toata masina, ca sa nu mai vorbim ca atunci cand o iei trebuie sa ii faci schimburile ce la una mai nouă prețurile sunt enorme.
Noi cand am inceput sa ne ocupam de masini am inceput tocmai pentru asta, ca sa nu mai băgăm atatia bani in ele.Pentru ca ti se cere enorm pentru niște chichite mărunte si nu iti permiți (si asta la masini vechi, da la alea noi).Asa ca ne reparam noi masinile si le reparam si altora la preturi rezonabile sa le mai ramana si lor de mancare .
O masină veche nu renteaza mai ales ca primăria pune taxe pe poluare, si o masină veche asta face poluează.
As prefera oricand un benzinar, in locul blenderului in 3 pistoane TDI.
Abia pleaca de pe loc, iar ca probleme ce pot aparea, nu e tocmai sfant. In general e rezistent, dar daca se intampla sa ai probleme, e PD... Bagi bani si consumi nervi, de parca ai avea masina de lux (complicata). Totul pentru 75cp si 0 cuplu la rece. Plus vibratii.
Nu stiu cat de praf o fi mpi-ul de VAG, dar tot nu cred ca e la fel de ciudat/anemic precum tdi-ul in 3 pistoane.
1.4 e motor mic, ia unu 1, 6 sau 2.0 depinde de greutatea la masina, deinde cine o conduce mai mult.Tu sau ea.E masina de familie sau? Inainte sa investesti in o masina o iei asa.
1.Pentru cine e masina? pentru un cuplu, pentru o familie, sau pentru o persoana single?
2. Vrei confort in ea, sau viteza? daca vrei viteza iei audi/bmw. Daca vrei comfort iei ceva mai mare, spatios, familiar.
3. Vrei motor mic, motor mare? Daca e de familie, clar un motor mai mare, si spatioasa cum zisei mai sus.
4. Daca vrei sa nu se strice prea des, ia benzina, e ieftina la piese, si scumpa la combustibil.Motorina e ieftina la combustibil, dar sumpa la piese(uitete la turbina disel cat costa)
5.Depinde si de bugetu pe care il ai, daca sunteti incepatori trebuie o masina mai puturoasa, ca s-ar putea sa va treziti prin sant cu ea, tractiune fata clar.
Omu zice clar pentru ce vrea masina si tu ii pui 100 intrebari fara sa ii zici nimic. Lool
1. persoana single
2. masina pentru incepatoare, deci ceva mic si usor de parcat
3. motor mic si economic
4. faza e ca am inteles ca cel 1.4 MPI vw nu e prea reusit
5. 3500 euro
anonim_4396 întreabă: