Sunt și cu 100 cai la 2 litri și merg bine.
Recomandat e cât vrei tu să fie. Dar ție ce iți place?
In ziua de azi, 136cp e minimul, la 2.0
Puterea depinde mult de tehnologia motorului. Inca din anii '90, germanii (Opel) produceau 2.0 benzina aspirat de 150cp.
Turbo-diesel-urile de dupa anul 2000 aveau 100-140cp.
Acum insa, un turbodiesel 2.0 ar trebui sa fie 140-180cp de fabrica.
Benzinare 2.0 aspirate nu prea mai stiu, dar au cam ramas in plafonul de 150cp, datorita cerintelor tot mai stricte, ce tin de poluare.
Un benzinar 2.0 turbo incepe de pe la 170cp si poate ajunge undeva la 280cp.
Vorbesc doar de masini de fabrica, cu catalizatorul la locul lui.
Daca intrebarea ta a fost pusa cu gandul la Ford 2.0 TDCI, motorul ala nu e chiar puternic, dar merge frumos si e fiabil.
O idee mai buna ar fi Opel 1.9 CDTI - 150cp, e cel putin la fel de fiabil, si trage de te sperii.
BMW are 2.0 diesel de 163-177cp, alea sunt super, dar costa.
Între zero și plus infinit, în viitor vor exista motoare cu capacitate cilindrică foarte mică sau inexistentă, care vor dezvolta o putere inimaginabilă.
Pot să aibă 100 cp sau poate să aibă 300cp.
Un motor de 2.0 cu 136 cai e fie un aspirat vechi fie unul cu turbina la fel de vechi. Un motor moder de 2.0 scoate lejer 200cp
Depinde de an, de ce tip de masina e, daca e diesel benzina, daca e motor pentru masini sport, etc. in general un 2.0 ( fie diesel sau benzina) poate sa aiba cam de la 100cp si se duce cam pana la 190cp ( diesel cu o turbina) si 200cp + pentru cele diesel cu mai multe turbine sau cele 2.0 benzina turbo. ( mercedes are unul cu 400cp din fabrica).
136cp pentru un 2.0 e o putere normala dupa mine. E bine ca motorul nu e stresat sa produca puterea aia deci in teorie ar trebui sa fie mai fiabil.
Daca te ajuta, mercedes are 2.2 diesel de 136cp, deci exista si motoare mai mari de 136cp.