Am aflat ce înseamnă codurile:
1.2.1.b - În cazul frânării în parcurs, vehiculul deviază excesiv de la traiectoria rectilinie. Dezechilibru forțelor de frânare de la roțile aceleiași punți este mai mare de 30% (Trebuie să schimbi plăcuțele de frână și să-i faci o aerisire.
2.1.1.b - Uzură excesivă a axului pinionului/sectorului de angrenare a direcției.
2.1.2.b - Scurgeri la caseta de direcție.
0.2.l - nu găsesc L, dar pare a fi ceva cu instalația de alimentare. Ai cumva GPL?
1. fa-ti complet franele, inclusiv aerisire si frana de mana, se schimba placutele daca ai senzor pe ele;
2. geometria - schimba bucsele, pivoti, capete de bara si regleaza-ti geometria intr-un centru autorizat si pastreaza foaia sa o arati la revenirea la RAR;
3. rezolva problemele electronice la masina. Se stie ca Fiat-urile sunt proaste la electrica.
4. este posibil sa trebuiasca sa schimbi si caseta de directie si planetarele.
5. CONCLUZIA : ti-ai luat o mare teapa, ala nu era prost de ce a vandut-o : toate astea ca sa le rezolvi scoti cel putin 30-40 de milioane. 15 milioane este numai caseta de directie.
Cum naiba luati toate jafurile de peste tot, cand sunt pe piata destule masini inmatriculate deja care ruginesc in parcare pentru ca nu vrea nimeni sa le cumpere.
Nu am gpl, la frana se poate sa fie asta. cand apas pedala imi apare un martor in bord rotund cu ceva linii pe langa. modelul masini e fiat punto 1.2 16v, am fost la service mi-a verificat pe acolo mi-a spus ceva de bielete si ceva la planetara cica asta repara dezechilibrul
Asta cu planetara a scos-o din fund, ca să îți mai ia niște bai... păi ce treabă are sula cu prefectura?
Dacă aveai deviere în mers, era planetara, dar la frânare cauzele sunt uzura inegală a plăcuțelor și/sau ale discurilor de frână și aer în instalația de frânare.
Iar martorul acela, indică probleme la frână, probabil ai nivelul lichidului de frână sub nivelul minim, vezi să nu ai ceva pierderi de lichid, că ai belit-o rău de tot!
Și codul ăla 0.2.l. eu cred că nu ai înțeles scrisul ăluia... dacă poți, fă-i o poză, urc-o pe un site și pune aici link-ul, poate 'oi înțelege eu.
Da, m-am lămurit, este exact ce ți-am spus mai sus. Ai problemele pe care ți le-am spus cu direcția, frânele, pierzi lichid de frână, ai caseta de direcție spartă și cred că un șurub de fixare rupt și acel o.2.l era de fapt 0.2.d, care înseamnă că numărul de identificare al caroseriei sau al șasiului nu este lizibil.
Și ai noxele peste limită.
Ca să treci ITP-ul, te costă o căruță de bani, iar la ce probleme ai tu, cu nici un fel de șpagă nu te trece.
Dacă rezolvi problemele la frâne și direcție, plus să se vadă seria aia pentru poză... treci fără probleme.
De curiozitate, despre ce mașină este vorba?
Nu știu prețurile din service, că eu mi-o fac singur acasă...dar știu că doar pentru aerisirea la frâne cică ar fi vreo 30 de lei pe roată, dar tu ai probleme mult mai grave și piese de schimbat.
Noxele, nu sunt afectate de toba finală, ori nu mai duce catalizatorul, ori sonda lambda, oricum, dacă la frâne și direcție e OK, noxele le trece cu vederea.