De ce sa umblii la ea daca e noua? Umblii dupa ce iese din garantie, cand incep sa apara erori. Daca vrei sa mai activezi functii neactivate, dar tot dupa garantie.
Ma indoiesc ca ai tu acces la asa ceva.
Cand o sa-ti cumperi Mercu' ala, intrebi la reprezentanta ce te intereseaza, atunci cand vei merge sa faci reviziile. Sau stai, ca in NFS mergi la "reprezentanta" doar pentru ţiuning, de revizii n-au nevoie masinile alea...
P.S.: Tuningul cu 'cip' sau alt soft e pentru parliti. Aia care isi permit un Mercedes, iar bugetul ii mai indeamna sa puna si de un 'tuning', aleg ceva de la Brabus, AMG... Nu becuri aprinse in bord, si 'putere' din cea mai prapadita motorizare, in standard pana si pe A-klasse.
Concluzia: joaca GTA!
Daca masina e noua nu te complica cu asa ceva, ca vei pierde garantia, iar in reprezentanta nu-ti face nimeni asa ceva.
Dar ca idee, resoftarea/remaparea e cea mai buna varianta, insa mare atentie, trebuie facuta la cineva care se pricepe la asta, sa o faca dupa uzura si parametrii motorului astfel incat sa nu apara alte probleme.
Iar o remapare la cineva care se pricepe cel mai adesea porneste de la 200€.
Acele chip-uri nu fac mare lucru, mai pacalesc si ei cate un senzor dar mare diferenta nu vei observa.
Lukian întreabă: