3500k sunt prea galbene, zic eu.
Eu am pe masina 4300k si vad bine pe ploaie si ceata, dar cand e uscat afara, mi-as dori sa fie 5000k, sa vad mai clar la distanta.
Iar cand am avut 6000k, venea ploaia si nu mai stiam daca am farurile aprinse sau nu, nu ma ajutau la nimic.
Deci... 4300k sunt cele mai practice, mergi pe ceata foarte bine cu ele. dar zic sa iei 4500k, in speranta ca sunt ceva mai albe.
4300k au culoarea laptelui, nu vezi prea clar la distanta.
Doar 4200k am gasit de la firma care imi place
Hai ca mai caut
Mersii frumos
Scrie pe ambalaj up to 4200k de aia am zis 4200-4500
Dar am verificat iar la specificatii si scrie ca sunt *pâna la 4200
Dar in conditii normale de drum fară ceață care le recomanzi?
,,dar cand e uscat afara, mi-as dori sa fie 5000k, sa vad mai clar la distanta.
Iar cand am avut 6000k, venea ploaia si nu mai stiam daca am farurile aprinse sau nu, nu ma ajutau la nimic"
Oarecum te-ai contrazis, nu?
5000k recomand, pentru conditii normale. Pentru ca bat mai bine la distanta, si vad clar.
6000k nu se vad deloc pe ud.
Nu m-am contrazis, cu cat temperatura culorii este mai mare (mai spre albastru), cu atat devin mai "chioare" pe timp de ploaie.
Iar daca mergi prin ceata cu faruri de la 5000k in sus, vezi ceata, in loc de asfalt.
Cu 4300k + lupe, pe ceata merg ca un boss, vad drumul, lumina nu se reflecta in ceata.
Ok
Indicatii pretioase ce tare, mergi la un mecanic auto calificat si intreaba l pe linga faptul ca ei in servis repara nonstop asa ceva schimba becuri poate au ei becuri originale in ofertă si i ti vor face ei o reducere la bec si montaj.
Nu am nevoie nici de reducere nici de montaj la 2 amărâte de becuri
Ca nu is handicapat
Eu niciodata nu intreb mecanicii, daca cer o părere cer altor șoferi care umblă pe drumuri
Mecanicii doar le repara nu au ei de unde sa stie aspecte
Am inteles, mult succes
La fel si tie Cristi
Salut, am avut eu multe tipuri de halogen, cele cu 150% șamd. Se vede o diferență, im sensul în sensul în care lumina chiar este albă, însă nu extraordinar de puternică, și nu deranjează pe ceilalți. Am încercat și leduri și tot nu este diferență foarte mare, ba chiar se vede mai rău pe ceață.
Deci merită să-ți iei, însă sunt scumpe și au durată de viață mai scurtă decât cele obișnuite
Becurile halogen cu o temperatură de culoare mai mare (cum ar fi cele de 4200/4500 K) au o luminozitate mai mare decât cele cu temperatură mai mică (cum ar fi cele de 3500 K). Astfel, în general, becurile halogen de 4200/4500 K pot oferi o vizibilitate mai bună în condiții de lumină scăzută sau în ceață.
În ceea ce privește deranjarea celorlalți participanți la trafic, ambele tipuri de becuri halogen ar trebui să fie eficiente în a ilumina drumul în fața vehiculului și să nu creeze probleme în acest sens
Pai in legatura cu luminozitatea scrie ca cele de 3500 au mai multi lumeni ca cele de 4300
Eu din cate stiu temperatura se refera la cald/rece a luminii
Ai dreptate, temperatura culorii se referă la cald/rece a luminii, în timp ce numărul de lumeni se referă la cantitatea totală de lumină emisă de o sursă de lumină. Becurile halogen cu o temperatură de culoare mai mare (cum ar fi cele de 4200/4500 K) au o luminozitate mai mare decât cele cu temperatură mai mică (cum ar fi cele de 3500 K).
TbW întreabă: