Nu este neaparat, aceasta serie "525" precum si altele de la bmw, si mercedes de asemenea, au devenit doar niste numere pentru modelele lor, si numai reprezinta motorizarea, cum inainte la un c220 stiai ca ai un 2.2 diesel, acum poti avea un 1.6 benzina.
Asta se intampla acum, dar in anul in care a fost produsa masina (2013) 525D apartine seriei de motoare 2.000 twin turbo (2 turbine) V4
Cea ce nu inteleg este cum masina care ma intereseaza are un motor 3.000 V6
Simplu,pentru ca un model de masina din acelasi an are mai multe motorizari.Tu si altii nu stiti probabil ce scoate fabrica.Ca sa stii exact cum sta treaba intra pe google scrie bmw wikipedia si acolo iti da toata istoria, mamsini, modele, an motorizari etc. Daca modelul este 525 aia nu inseamna ca trebuie sa aiba un singur motor batut in cuie ala de 2 litri, aceiasi masina are mai multe motorizari.Asat nu este valabil numa la BMW ci la oricare alta masina.
Referitor la 2 turbine, stai tu linistit ca alea 2 turbine este de fapt numai una singura doar ca este o turbina 2 in 1 sa-i zicem asa, dar oricum ar fi turbina asta nu poate egala 2 turbine,scrisu ala de Twin Turbo e praf in ochi, deci masina are doar o singura turbina, doar ca este facuta altfel decat una normala.Dd ce iau spus ei twin turbo, poate de reclama daca turbina asta este twin, atunci cum mai e turbo la un motor in V? La ala ce trebuie sa-i zica? Ala e de fapt twin turbo, adica are 2 turbina, cate una pe fiecare chiulasa.
La motoru in 4 cilindrii n-ai cum pune 2 turbine.Este o singura turbina dar are turbina, ma refer la partea care baga aer deci a turbina propriuzisa altfel construita decat la c ele clasice, normale. Turbina ce baga aer este conica, la cele clasice este rotunda, cam asta ar fi diferenta.Nu stau acu sa intram in detalii, deci este o singura turbina, nu este nici un twin nimic. Poate iau spus twin ca turbina are 2 randuri de canale, aia ar fi singura explicatie.Dar americanii ii zic SCROLL deci nemtii nu au mai scris normal Twin Scroll Turbo, au elimnat scroll ala, au zis ca fara da mai bine