| DOCDOC a întrebat:

Ma gandesc sa imi iau o masina din Germania si sa o inscriu pe Ro. E vorba de un golf 4 din 2001, benzina. Problema este: masina are toba si suspensie sport, stopurile negre, geamuri fumurii si faruri angel eyes. Intrebare: am vreo sansa sa trec de rar? Sa o inscriu? sau trebuie sa le inlocuiesc pe toate cu cele originale?

3 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Daca sunt omologate treci, daca nu le dai jos

| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Ai zis masina, apoi Golf 4 benzina... Hotaraste-te rolling on the floor
-suspensia sport o lasi linistit, nu au ce sa comenteze, ar putea foarte bine sa fie de fabrica; nici macar n-au de unde sti daca e omologata sau nu, si nici n-o sa-ti dezmembreze masina ca sa se convinga;
-toba sport mai bine o dai jos si o remontezi dupa ITP, ca sa stii sigur ca vei trece de cele 2 teste unde e importanta toba: nivelul de zgomot si noxele. Poate la zgomot mai treci, daca are silencer, dar noxele s-ar putea sa iasa mai mari, daca toba e goala pe dinauntru. Daca cumva s-a scos si catalizatorul, nu ai nici o sansa sa treci, pana nu montezi la loc evacuare originala cap-coada;
-cu stopurile si farurile poti trece, atat timp cat nici unul dintre ele nu sunt vopsite si nu au aplicate folii ce le impiedica sau ingreuneaza functionarea, si trec la testul de lumini, cu un aparat special (la faruri se foloseste acel aparat si la ITP, s-ar putea sa aiba unul si pentru stopuri la RAR);
-geamurile fumurii au nevoie de omologare dupa legea romaneasca. Dai jos folia aia, apoi (inainte sau dupa RAR) te duci la un atelier autorizat RAR si montezi alta, cu autorizatie in Romana.
Daca toate astea sunt pentru un motor 1.4 16v sau chiar 1.6 16v, eu zic ca nu merita.

| MariusF23 a răspuns:

Cu faruri si stopuri si suspensia sport treci fara probleme. Geamurile fumurii daca sunt pe spate si omologate e ok. Toba sport... nu stiu ce sa zic... E totusi mai bine sa pui una originala. Daca ai prieteni cu Golf 4 zi-le sa-ti imprumute toba lor, sa nu mai dai si alti bani pe o toba finala.