Sehas = SH(Second Hand)
cauta pe google si ai sa gasesti mai multe informatii despre fiecare model in parte.
Salut! Desigur ca si masina,ca si performante,ca si fiabilitate,comfort,tot ce vrei de la o masina adevarata golful clar.Dar ca si masina de fataiala,de oras clar corsa este bun. Golful este o masina pentru comfort, pentru plimbari, pentru autostrazi, o masina de masa!
Deci ca si costuri corsa pot zice ca e la jumate fata de golf, la fel si la consum e la jumate! totusi e motor de 1.3 cdti fata de marele 1.9 tdi (totusi e o diferenta destul de mare)
Deci vrei masina pentru plimbari, pentru fuga, comfort, spatiu ia-ti golf, vrei masina pentru oras ia-ti corsa!
Pai si daca vreau sa zicem sa fac si cite un drum pan afara pe autostrazi spre exemplu Italia, Spania, franta nu ma pot baza pe corsa? binenteles una intretinuta din 2005 euro 3 am gasit inmatriculata sunt in dubiii deocamdata am ajuns la ultimul pret 75 de mil, eu zic ca ar merita banii 161 de mii de km dar arata bine si interior si exterior si mi-a zis ca accepta orice test vreau eu platit de mine, acum nu stiu, inca o rugaminte care sunt pasiii achizitionariii, sa imi aduca dovada ca nu a recuperat taxa, sa ma duc la notar cu propietarul pentru a face actul de vanzare cumparare si atat? dupa care ce se intampla cu numerele de inmatriculare ramn la mine sa circul in continuare dar masina e pe numele meu nu? el daca o radiaza eu mai am dreptul la acele nr sau cum ca nu stiu!
Nu am zis ca nu e bun corsa,da nu-l poti compara cu Golfu din nici un punct de vedere,poate doar la consum .
Iti dau un sfat nu-ti cumpara masina din Romania,e si scumpa si proasta! Ia-ti macar una adusa,eu mi-am luat un toledo si il am de ceva timp si n-am bagat nici un ban in el,in timp ce altii care au cumparat din tara au bagat banii cu gramada in ele(bucsi, planetare, pivoti, turbine, injectoare etc)
La asta m-am gandit si eu, sa iau una adusa din Germania cu numere rosii, ma gindeam la o astra brek cam asta imi permite bugetul maxim 1600 de euro la banii astia gasesc, oricum zona unde locuesc eu sunt ceva mai scumpe(Galati-Braila)am o rugaminte la tine, spune-mi cum procedez cind ma duc la targ se duce duminica atat, cum fac trebuie sa ma gasesc a 2 zi la notar sau nu se mai procedeaza asa daca e adusa dinafara? zi-mi si mie pasii ce fac cum fac si cam cit ma costa,ca habar n-am,daca nu are deloc numererosii sau daca are un singur set de numere rosii,stiu ca la cele inmatriculate se duce la notar si se fac actele de vinzare cumparare, dar asa daca e adusa din afara nu stiu, si dupa ce fac, trebuie sa traduc actele, sa fac rarul sa scot inca un set de numere care e 150 de lei am inteles si circul 3 luni si asigurare pe cit o fac? itp cred ca pe 2 ani, zi-mi si mie din ce stii tu si cum ai procedat tu!
Hah,dupa mine e foarte simplu.Ca a venit vorba de masini aduse, trebuie sa fii atent ca altfel vei fi pacalit. Uite eu m-am dus in Cluj special pentru un Audi a4, in poze si descriere masina era impecabila si dpdv tehnic excelenta.Ei bine eu stau in Brasov si am fost special pentru acel a4, cand am ajuns si l-am vazut cum arata si cum mergea am ramas mut.Masina aceea cu adevarat era o troaca, pornea de abia la a 4-a cheie.Eu am tester si am verificat-o km erau trucati, de la 165.000 cat zicea acel om, ea avea 645.000 km si n-am luat-o. Am zis ca fara a doua masina(venisem cu masina mea personala) nu ma intorc,ca intr-un final sa ma aleg cu un Seat Toledo care dpdv mecanic si estetic este aproape nou.
Bun sa revenim la discutie, te duci cand vrei in targ, ei si le lasa in targ, eu cand mi-am luat masina am fost intr-o joi, am intrat cu propietarul a4-lui dupaceea am iesit, na si ca in Romania am dat o spaga portarului ca sa ma lase sa intru in targ sa vad toate masinile.Cand am cumparat-o m-am dus am facut act de vanzare-cumparare, mi-a mai dat si actele de provenienta a masinii etc.Am mers cu numerele rosii care erau valabile o luna de zi si am mers cu ele cam o saptamana.M-am dus la rar, acolo iti face si rar-u si itp-u.Am platit 400 de lei si am avut nevoie de actele de provenienta a masinii briefu mare si cel mic, dupaceea am inscris-o pe numele meu, am inregistrat-o la politie, am platit 48 de lei parca pe numere dar nu au fost preferentiale.Inainte de toate am platit timbru de mediu.in total am platit cam 500 de euo pentru inscriere, am mai facut si asigurarea, si se mai platesc ceva taxe pe la politie dar nu mai tin minte
itp-u e pe 2 ani
Deci nu conteaza in ce zi te duci, nu-ti lua euro 2 ca platesti mai mult la rar, am vazut eu venise un nene cu un polo e2 si a platit 200e la rar.
Cauta pe net una faina, nu exista sa nu-ti placa una, si te duci sa o vezi si ii faci testare, spre norocu meu nu am dat bani la tester ca am eu tester )
Act de vanzare cumparare ai facut la notar nu? si acolo se da ceva bani, si pe mine ma intereseaza daca umblu cu numere rosii in continuare ca nu prea am banii de inmatriculare, cum fac trebuie oricum sa fac raru la ea chiar daca o inmatriculez chiar daca nu? ca am inteles ca daca iau o astra euro 3 taxa e undeva la 400 si ceva de euro e maricica, da fara tester nu cumpar masina o duc la un service undeva am inteles ca se ia undeva la 100 de lei maxim spune ceva si de motor si injectoare sau doar de kilometri? eu sper daca nu o inmatriculez momentan sa scap cu un 15 mil asa ar fi bine dupa care so inmatriculez atunci o sa dau doar taxa de inmatriculare acele taxe la anaf si cec si ce mai trebuie, dar app daca o iau cu un rand de nr rosii nu are rarul facut? astept raspuns!
Daca nu o inmatriculezi nu trebuie sa-i faci rar-u, deci nu e obligatoriu si da actele bineinteles se fac la notar, se plateste 50 de lei.
La opel nu stiu sigur daca poti verifica km 100%, la vag adica la skoda seat volkswagen audi se pot verifica 100%
pretu cam ala e 100-150 ron.
Trebuie itp si asigurare pe cit timp?
CalinTenteaOctavian întreabă: