Sunt rezistente BMW-urile, dar costisitoare.
Pentru un incepator, dieselul e mai potrivit, ca e mult mai controlabil, mai ales ca BMW-urile sunt RWD. Cele pe benzina sunt prea nervoase pentru aderenta proasta a BMW-urilor, si ai sanse mari sa pierzi controlul, daca nu mergi cu morcovul.
La o masina premium care oricum cere buget de intretinere mare, nu prea e cazul sa te plangi ca e diesel, si dai vreo 200-300 de lei pe an in plus, pentru intretinere. Cred ca o sa-ti scoti banii din diferenta de consum, chiar daca nu faci mai mult de 15. 000km pe an.
Sunt tentat sa iti recomand si eu un cazan de masina pentru inceput, dar daca iti iei BMW si ai grija de el, nu faci rau nimanui.
La seria 3 mai ales, am remarcat o manevrabilitate iesita din comun, chiar si fata de Mercedes sau seria 5. Mai ales in sensurile giratorii, directia abordeaza foarte bine, nu te lupti cu volanul ca la alte masini. Am observat asta pe 3 generatii, E30, E36 si E46, "pisicuta" fiind cea mai jucausa din directie.
Partea proasta e ca la cat de manevrabila e la viteza mica, pe atat de periculoasa e la viteza mare, si aici includ si seria 5; e suficient sa te tii te trafic (Logane, Golfuri, dube...) iarna, si te trezesti ca incepi sa faci piruete fara s-o fi bruscat. La Merces nu exista asta ceva, si nu vorbesc de cele cu sisteme de control, am avut W124 si nu ma deranja tractiunea spate nici iarna.
Daca vrei masina noua va trebui sa mai pui bani pe langa ce mai ai.Mai intai concentreaza-te pe permis. Apoi te poti gandi si la masina.Pari un fitos de bani gata.
In primul rand, mai intai ia-ti carnetul. Daca nici nu te-ai apucat de scoala de soferi, mai e cale lunga.
In al doilea rand, prima masina nu ar trebui sa fie un BMW.
In al treilea rand, cu bugetul de 5500 euro nu-ti poti gasi decat o rabla de BMW fugarita vreo 500 000 km, in care incepi sa bagi bani din secunda doi.