Astea sunt lucrurinoe care le inveti practic, la scoala, mai greu de pe net.
Plecarea de pe loc in conditii usoare, se face la relanti.
Mai ales ca incepator, pleci doar din pedala de ambreiaj, nu ai nevoie de acceleratie.
Motorul "moare" pentru ca il bruschezi, altfel si-ar mentine turatia constanta, si te-ai pune in miscare fara sa accelerezi in gol.
Eu fac pe un benzinar și nu pleacă din ambreiaj
Nu stiu ce benzinar e, dar eu plec din relanti cu majoritatea.
Masinile mele au fost diesel toate in ultimii 4 ani, dar conduc des Polo 1.4, Corsa 1.2, Lupo 1.0, si plecarea e la fel ca la diesel la toate.
Si culmea, dieselul meu actual are 150cp, dar la plecari accelerez mai mult decat la benzinare, nu are cuplul ala pentru incepatori (cum avea Fordul dinainte).
Oricum, ca sa pleci frumos, ridici ambreiajul pana simti ca tremura putin masina, si abia atunci accelerezi.
Ms pentru sfat, într-un final m-am învățat cu mașina, nu știu din ce cauza nu pleacă din ambreiaj, motorul este 1.8 turbo de pe Skoda vrs
Nu trebuie sa stii sa pornesti masina de pe loc cand incepi scoala de soferi . De aceea se numeste scoala. Cat despre turatii, cat timp nu ajungi pe rosu (deci pana pe la 4 mii), nu patesti nimic. Oricum tendinta este spre masini automate, asa ca nu o sa te ingrijorezi multi ani pentru turatii. La scoala inveti ca la 2 mii schimbi vitezele.