Mai sunt garnituri ce ar putea fi schimbate! Aruncă o geană sub mașină și identifică EXACT ce ar putea fi.
Lasă intrebările de genul "ce ar putea fi" și pune-te in genunchi sub umflatele-i roți - așa afli!
Nu stim, se vede ca nici mecanicul nu stie e un habarnist, duo inapoi la el sa o faca sau la altul priceput
Daca tot vezi pete sub masina, inseamna ca nu ti-a facut treaba buna, sau se mai pierde si pe altundeva decat ce a vazut mecanicul unde ai fost.
Verifica si tu capacul la chiulasa, pe acolo se mai pierde asa cate ceva, mai ales daca masina este veche si garnitura aia n-a fost schimbata.
E bun daca ai la bord sa indice nivelul la ulei, urmareste si tu si vezi de scade la min sau sub.
Acele scurgeri ce le mai vezi, ar putea sa fie asa ramase pe acolo in exterior si acum se mai scurg o vreme.
Mai monitorizeaza pe sub masina cum ai factu si sa te uiti la bord sa nu treci sub minim.
Daca scade iar la min, atunci cauti unde curge si repari.
Senzorul de ulei îți indică în bord nivelul?
Poate vorbești de nivelul lichidului de răcire, și aceea este temperatura, nu nivelul)