Trebuie pierderi foarte mari, ca sa scada nivelul.
Mergi la cineva cu elevator si timp, care sa depisteze pierderea calumea.
Mai vezi pete, poate se mai scurge din ce era pe motor, cand ala se incalzeste uleiul ala se scurge.
Mergi asa mai mult timp, apoi mai vezi, daca mai apar pete jos.Verifica sub masina, acele pete unde anume sunt, sub motor sau sub transmisie, ar putea sa nu mai fie de la motor si sa ai ascurgeri si la transmisie.
Si acolo ai capac la baia de ulei.La motor de asemenea trebuie verificat si baia de ulei, daca nu scapa pe acolo ceva f slab, sau pe la surubul ala pe unde dai uleiul afara, ala de regula se mai schimba asa la cateva schimburi de ulei, desi majoritatea asa recomanda sa s chimbi si acel surub, sau ce ai acolo la baie.
Daca masina este f veche, garnitura de la baie, poate si aia sa fie crapata si mai sa scape pe acolo.
Astea ce am spus mai sus, pe poti verifica f usor, doar ca trebuie sa te bagi sub masina, ori sa urci masina pe o rampa, chair si de astea micute, doar rotile din fata si cu o lanterna, te uiti sub masina.
Poate să-ți pice prin vreo 20 de locuri, că sunt multe furtunuri, plus de asta poate să-ți ajungă motorină sau benzină în ulei dacă ai o problemă la injecție sau în motor.