Daca vrei sa pastrezi masina o perioada indelungata, da, de ce nu?
Si eu am facut recent aproximativ aceleasi chestii pe care le-ai enumerat tu, doar ca la o alta masina.
Dar desigur, aici tine doar de tine si de gusturile tale.
Pentru unele persoane important e "sa mearga".
Pentru alte persoane, pe langa mers, masina trebuie sa arate si intr-un anume fel, si sa aiba anumite dotari.
Ai putea sa-i faci plinul, un schimb de ulei, discuri si placute noi, ambreiaj nou, amortizoare noi si daca iti mai raman bani poti pune si brizbrizuri.
Daca esti multumit de parodia aia de masina, da. Eu unul, nu am suportat deloc lipsa dotarilor, suspensia absolut idioata, si confortul de portbagaj de Tico.
Partea buna este ca ai un motor reusit, pe care stie sa il repare orice mecanic mai scolit, iar caroseria este foarte buna la capitolul siguranta/rezistenta in timp.
O revopsire + indreptare (pariez ca si tu ai pragurile turtite) ajunge cam 3000 de lei, pentru Octavia 1. Ultima pe care am facut-o avea 850. 000km si inca mergea bine, caroseria nu avea rugina, iar proprietarul a schimbat o groaza de piese, ca sa o faca sa arate ca noua; a avut si S-klasse nou, dar tinea foarte mult la Skoda aia, ca nu l-a lasat niciodata, desi a bagat-o si prin padure.
Deci, daca tie iti place masina, clar merita.
Eu intretin in continuare Opel Vectra din 1993, cu rulaj foarte mare. Dar spre deosebire de Octavia ALH, e mai masina...
Salut. Asta e strict decizia ta, dar tine minte acesti bani nu ii vei recupera la vanzarea masinii. Eu unul detin o Octavia 2vrs, Mk5 GTD, Focus 2 Facelift si fiecare are cate un pachet pe el. Fie cele sin fabrica(cum este Vrs'u), fie unele aftermarket(focus).
anonim_4396 întreabă: