Anularea EGR-ului vine si cu o serie dezavantaje la pachet: noxele mai raman in parametri?
temperatura in camera de combustie creste
posibil mai mult fum pe evacuare...
am spus de multe ori ca masinile diesel (vechi, rulate mult) nu sunt ce trebuie pentru mersul de tip 'bara la bara' in marile orase!
pentru cei care nu au descoperit inca asta exista masini hibride
stiu ca pe dv. nu va incanta masinile cu motor aspirat (desi pot da 2 motorizari japoneze care sunt peste tot ce inseamna aspirat in momnetul acesta) ca nu au putere prea mare raportata la cilindree (si cam este corect punctul acesta de vedere), iar cele care au putere mare (fac lejer 0-100 sub 5 secunde etc) au cilindree de la 4000cm3 in sus, deci nu renteaza!
deci un compromis la masinile turbo fie ca vorbim de disel sau turbo benzina ar fi masinile hibride...
Elimina-l din soft cu 100E si o sa ti se para ca ai alta masina, sau inlocuieste-l cu 1800 de lei si in 2 ani o sa ai aceeasi problema.
Anularea EGR-ului vine si cu o serie dezavantaje la pachet: noxele mai raman in parametri?
temperatura in camera de combustie creste
posibil mai mult fum pe evacuare...
am spus de multe ori ca masinile diesel (vechi, rulate mult) nu sunt ce trebuie pentru mersul de tip 'bara la bara' in marile orase!
pentru cei care nu au descoperit inca asta exista masini hibride
stiu ca pe dv. nu va incanta masinile cu motor aspirat (desi pot da 2 motorizari japoneze care sunt peste tot ce inseamna aspirat in momnetul acesta) ca nu au putere prea mare raportata la cilindree (si cam este corect punctul acesta de vedere), iar cele care au putere mare (fac lejer 0-100 sub 5 secunde etc) au cilindree de la 4000cm3 in sus, deci nu renteaza!
deci un compromis la masinile turbo fie ca vorbim de disel sau turbo benzina ar fi masinile hibride...