Cauze pot fi mai multe.
Daca trage si nu se aude un zgomot ciudat, nu e turbina.
Cu masinile care au turbina trebuie sa mergi mai turat si sa nu le opresti brusc dupa drumuri lungi.
Asta sa nu ai probleme.
Acum cauta un mecanic bun care sa o ia de la a la z, nu unu care arunca doua vorbe si ti-a luat banu!
Ce martor a apărut, mai exact?
Pentru un demers corect, ar trebui să văd martorul și erorile stocate.
Dacă într-adevăr e eroare de filtru, îl poți compromite dacă mai circuli așa.
Eroare de filtru, a fost la mecanic, el a spus ca din cauza turbinei a apărut iar după ce am luat masina de la el, după câteva ore a apărut iar martorul
Ți-a curățat/recondiționat turbina?
Dacă da, nu te mai du la el niciodată, face speculă, nu repară.
Trebuie să o iei de la 0 cu alt mecanic, să pună și el diagnoza, apoi să intervină pe piesele care chiar au legătură cu filtrul, cum ar fi EGR-ul, bujiile incandescente sau senzorul de presiune diferențială.
Eventual să facă o regenerare cu aditiv pulverizat în filtru, dacă nu s-a mai regenerat de mult.