Cred ca ai chip in chei, iar motorul nu porneste decat daca citeste chipul din cheia originala.
Nu stiu exact care e rezolvarea, ori anulezi functia de imobilizare prin diagnoza, ori reusesti sa inregistrezi actualul chip in softul masinii. Oricum, ai nevoie de diagnoza.
306 nu cred ca aveau imobilizator in epoca aia montat.eu am avut un 306 din 97(td)ala nu cred ca avea, plus ca nu era gestiune electronica, ma refer la pompa, turbo.probabil contactu pus e uzat, si nu e bun daca e SH.sau e montat rau.
Cheia are cip, in acel moment ar trebui sa ai un bec aprins in bord. Desigur ai nevoie de vechiul cip pe cheia noua.
Cel mai simplu ar fi sa faci o copie la cheia noua si sa ti-o faca cu cip-ul vechi, asta ar fi cea mai ieftina varianta.
Nu este problema eventual poti desface acea carcasa de la contact sa verifici daca asa este.
In jurul butucului este un senzor de plastic, dai acel senzor jos si bagi cheia cea veche in el, in aceeasi pozitie ca si cum ar fi in contact, si cu cealalta cheie pui contactul, daca porneste este sigur cip-ul.